اجرای برنامه‌های گرامیداشت «روز قزوین» بعد از ماه صفر
کد خبر: 4166420
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

اجرای برنامه‌های گرامیداشت «روز قزوین» بعد از ماه صفر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از اجرای برنامه‌های «روز قزوین» بعد از پایان ماه صفر خبر داد.

اللهیاری عضور شورای شهر قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، قاسم اللهیاری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر، درباره برگزاری برنامه‌های گرامیداشت «روز قزوین»، گفت: به‌مناسبت ۹ شهریور «روز قزوین»، مدیریت شهری قزوین برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده و در دستور کار قرار داده که به‌دلیل مراسم سوگواری اربعین سیدالشهدا(ع) و مراسم سوگواری ایام پایان ماه صفر، برنامه‌ها بعد از این ایام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قزوین، روز شهرداری قزوین نیست و فقط مدیریت شهری برای گرامیداشت این روز مسئولیت ندارد، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین با توجه به وظایف فرهنگی، ورزشی، آیینی، مذهبی، دینی، ایثار و شهادت که دارند باید برای گرامیداشت این مناسبت برنامه داشته باشند و شهرداری قزوین هم در کنار این دستگاه‌ها، با تعهدی که دارد در راستای بزرگداشت این روز گام برمی‌دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: گرامیداشت «روز قزوین» نیازمند تدوین برنامه جامع و کامل با همت همه مسئولان استان است و شهرداری قزوین برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف تدوین کرده که بعد از ماه صفر به اجرا در می‌آید.

اللهیاری بیان کرد: به مناسبت ماه محرم از سوی شهرداری قزوین برنامه‌هایی در قالب محلات حسینی به مرحله اجرا درآمد و با توجه به اینکه مردم در «روز قزوین» انتظار اجرای برنامه‌های شاد و مفرح را دارند، مقرر شد بعد از ماه صفر و قبل از آغاز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، نسبت به اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده اقدام شود.

انتهای پیام
captcha