پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4166410
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود

فرماندار آستانه اشرفیه از برگزاری مراسم پیاده‌روی زائران جامانده از همایش پیاده‌روی اربعین در شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 9:30 روز اربعین برگزار می‌شود.

سیدجلال الدین اشرف آستانه اشرفیه

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، خسرو آرنگ، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از پذیرایی زائران جامانده از اربعین حسینی در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و اظهار کرد: مقدمات پذیرایی از زائران جامانده از مراسم پیاده‌روی اربعین در شهرستان آستانه اشرفیه فراهم شده و در حال تدارک هرچه بهتر این مراسم هستیم.

وی با بیان اینکه 10 هزار پرس غذا برای زائران در این شهرستان پیش‌بینی شده است، گفت: همه ادارات و دستگاه‌ها و نهادها از جمله اورژانس، آتش‌نشانی، بسیج و خدام حرم مطهر آقا سیدجلال الدین اشرف(ع) برای برگزاری این مراسم از ساعت 9:30 روز اربعین، 15 شهریورماه آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

فرماندار آستانه اشرفیه از حضور گسترده مردم در این رویداد ملی و مذهبی دعوت به عمل آورد و گفت: برپایی 10 ایستگاه صلواتی و راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و پخش مراسم اربعین از طریق شبکه‌های سراسری بخشی از خدمات ستاد اربعین شهرستان به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) است.

انتهای پیام
captcha