نقش‌آفرینی دهه‌نودی‌ها در موکب حب الحسین(ع) سنگر
کد خبر: 4166262
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

نقش‌آفرینی دهه‌نودی‌ها در موکب حب الحسین(ع) سنگر

مسئول موکب حب الحسین(ع) سنگر با بیان اینکه حضور در پیاده‌روی اربعین عشق و ارادتی است که سن و سال نمی‌شناسد، گفت: دختران و پسران دهه نودی در زمینه فعالیت فرهنگی موکب نقش‌آفرینی دارند و هدیه‌ای به رسم یادبود برای زوار تهیه کردند.

نقش آفرینی دهه نودی‌ها در فعالیت‌های فرهنگی موکب حب الحسین(ع)

به گزارش ایکنا از گیلان، حسین خوشرو، مسئول موکب حب الحسین(ع) سنگر، امروز، 10 شهریورماه در جمع خبرنگاران اعزامی به کربلا، با بیان اینکه امسال هفتمین سال متوالی است که توفیق خادمی زائرین اربعین در شهر کربلا را دارم، اظهار کرد: خادمی برای زوار حرم امام حسین(ع) افتخار بزرگی برای هر فرد است و تجربه این کار ارزشمند یک توفیق الهی است.

وی با اشاره به اینکه موکب حب الحسین(ع) شهر سنگر که در کربلا مستقر است حدود ۶۰۰ نفر ظرفیت اسکان و پذیرایی از زوار اربعین را دارد، افزود: در این موکب خدماتی نظیر اسکان، پذیرایی، شست‌وشو، اتوی لباس و خیاطی به عزاداران حسینی ارائه می‌شود.

مسئول موکب حب الحسین(ع) سنگر با تأکید بر اینکه دهه نودی‌ها نیز به سهم خود در این موکب حضور دارند، گفت: دختران و پسران دهه نودی در زمینه فعالیت فرهنگی موکب نقش‌آفرینی دارند و هدیه‌ای به رسم یادبود برای زوار تهیه کردند.

خوشرو با بیان اینکه حضور در پیاده‌روی اربعین عشق و ارادتی است که سن و سال نمی‌شناسد، تأکید کرد: در طی سال‌های خادمی بارها شاهد حضور زائر کمتر از یکسال و زائران بالای ۸۰ سال بودم که به کربلا آمدند.

وی با بیان اینکه خدمت به زائرین اربعین همه سختی‌ها را کمرنگ می‌کند و این نوع از خدمت سراسر اتفاق خوب و خاطره شیرین و دلنشین است، گفت: پیاده روی اربعین حسینی نشاندهنده اتحاد و همدلی مسلمانان از سراسر جهان در سایه محبت و دوستی سید و سالار شهیدان است.

انتهای پیام
captcha