انتخابات مظهر پیشرفت و تجلی مردم سالاری دینی است
کد خبر: 4160592
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

انتخابات مظهر پیشرفت و تجلی مردم سالاری دینی است

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات مظهر پیشرفت و تجلی مردم سالاری دینی و اراده ملت در جامعه برای پیشرفت در سرنوشت سیاسی کشور بوده‌، لذا انتخابات رویه نظامند مشارکت مردم در اداره کشور است.

مهاجر رییس ستاد انتخابات گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در امروز، 15 مرداد در استانداری گلستان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران نقش مؤثری در رشد استان و کشور دارند زیرا که آنان به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که مشکلات را به آن‌ها انتقال می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از آغاز پیش ثبت‌نام داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 16 مرداد اشاره کرد وگفت: داوطلبان تا یکشنبه ۲۲ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر فرصت دارند به‌صورت مجازی به درگاه اینترنتی به نشانی keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

مهاجر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انتخابات را یکی از دستاوردهای سترگ نظام جمهوری اسلامی را تحقق مشارکت‌ها دانست وافزود: انتخابات مظهر پیشرفت و تجلی مردم سالاری دینی و اراده ملت در جامعه برای پیشرفت در سرنوشت سیاسی کشور خودشان بوده‌، لذا انتخابات رویه نظامند مشارکت مردم در اداره کشور است.

وی به شرایط پیش ثبت‌نام داوطلبین پرداخت و اظهارکرد: داشتن حداقل 30 سال و حداکثر 75 سال، داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد یا معادل، استعفای مدیران از سمت قبلی از جمله شرایط لازم برای پیش ثبت‌نام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات فرایندی 32 گانه بوده که این فرایند تا روز انتخابات قطعی خواهد شد، لذا کسانی که می‌خواهند به عنوان داوطلب ثبت‌نام قطعی انجام دهند باید در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha