دیدار مسئولان جهاددانشگاهی گیلان با خانواده شهید محمدرضا غلامعلی‌پور
کد خبر: 4160389
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

دیدار مسئولان جهاددانشگاهی گیلان با خانواده شهید محمدرضا غلامعلی‌پور

مسئولین سازمان جهاددانشگاهی استان در آستانه فرارسیدن 16 مردادماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی با خانواده شهید «محمدرضا غلامعلی‌پور» دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار اعضای جهاددانشگاهی گیلان با خانواده شهید

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان با همراهی معاونین و تعدادی از اعضای سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی امروز، 14 مردادماه با خانواده شهید قرآنی «محمدرضا غلامعلی‌پور» دیدار و گفت‌وگو کردند.

حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در این دیدار اظهار کرد: ما بدهکاری زیادی به شهدا و خانواده‌های معظم آنها داریم زیرا شهدای سرافراز برای پاسداری از میهن اسلامی از جان خود گذشتند و برای حفظ و حراست از این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «شهدا این هدیه‌ الهی را آسان و رایگان به‌دست نیاوردند، به قیمت مجاهدت به‌دست آوردند و در راه خدا جهاد کردند، از خودشان گذشتند و خدا این هدیه را به آنها داد»، حال ما در این راه هر چه تلاش کنیم و هر اندازه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سرو قامتان سرفراز کوشش کنیم به مثابه قطره‌ای در دریای بیکران شهامت‌شان خواهد بود که همچنان وظیفه ما را در ادامه مسیر، با اهمیت‌تر و دشوارتر خواهد کرد.

گفتنی است؛ مادر شهید محمدرضا غلامعلی‌پور هم در این دیدار به بیان خاطراتی از شهید و فعالیت‌های قرآنی ایشان پرداخت. شهید محمدرضا غلامعلی‌پور در ششم دی ماه ۱۳۶۰ در شوش دانیال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha