اجرای پویش «نذر خون» در سمنان
کد خبر: 4158646
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

اجرای پویش «نذر خون» در سمنان

مدیرکل انتقال خون سمنان با اشاره به اجرای پویش نذر خون در استان گفت: تمام پایگاه‌های انتقال خون آماده میزبانی از اهداکنندگان خون هستند.

اجرای «نذر خون» در سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون سمنان، محسن طاهریان، مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون سمنان، پنجم مردادماه، با بیان اینکه نذر خون امسال نیز به مناسبت محرم حسینی در سراسر استان برگزار شده است، گفت: شعار این پویش در سال جاری «اهدای خون فرهنگ حسینی نذر عاشقان» نامگذاری شده است.

وی از استقبال خون مردم از این پویش در استان سمنان خبر داد و افزود: از ابتدای شروع عزاداری ماه محرم تا روز تاسوعا نزدیک به یک هزار نفر به پایگاه‌های سراسر استان سمنان مراجعه و بیش از ۸۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان ادامه داد: پایگاه‌های انتقال خون در چهار شهرستان شاهرود گرمسار، دامغان و سمنان فعال است و همه روزه از ساعت 8 تا ۱۳ پذیرای اهداکنندگان است.

طاهریان با بیان اینکه نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اظهار کرد: در روز عاشورا نیز پایگاه انتقال خون در چهار شهرستان استان سمنان تعطیل نیست و از ساعت 8 تا ۱۲ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گفته وی از مردم استان سمنان به خصوص کسانی که تاکنونی اهدای خون نداشته‌اند درخواست داریم که برای اهدای خون مراجعه کنند که در این راستا به خصوص گروه‌های خون منفی بیش از دیگران نیاز است که در این کار مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و توسط پزشکان چکاپ شوند و اگر مشکلی نداشته باشد اهدای خون خواهند داشت، متذکر شد: از مردم دعوت می‌کنیم که در پویش نذر خون حضور داشته و در طول سال نیز یاریگر مجموعه انتقال خون باشند.

انتهای پیام
captcha