اعلام برنامه‌ اجتماعات عزاداری البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: 4157953
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

اعلام برنامه‌ اجتماعات عزاداری البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی

برنامه اجتماعات عزاداری در شهرستان‌های استان البرز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد.

عزاداران حسینیبه گزارش ایکنا از البرز، برنامه اجتماعات عزاداری در شهرستان‌های استان البرز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد که به شرح زیر است: 

شهرستان کرج: اجتماع بزرگ «یوم العباس» از ساعت ۸ روز تاسوعا با حضور پرشور عزاداران حسینی، دسته‌های عزاداری مساجد و هیئت‌های مذهبی از اقوام مختلف، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در کرج حدفاصل امامزاده حسن(ع) به سمت بلوار بلال برگزار می‌شود.

شهرستان نظرآباد: اجتماع بزرگ عاشوراییان، روز تاسوعا از ساعت ۱۷ در شهرک سید‌جمال‌الدین و روز عاشورا از ساعت ۱۷ در محله رسالت نظرآباد برگزار خواهد شد.

مراسم سنتی علم‌گردانی روز تاسوعا در شهرستان ساوجبلاغ از ساعت ۷:۳۰ در روستای هیو، اجتماع  تاسوعای هیئت‌های مذهبی قبل از نماز ظهر در شهر هشتگرد و تجمع دسته‌های عزاداری در امامزاده یحیی(ع) روستای دوزعنبر از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

همچنین در روز عاشورای حسینی در ساوجبلاغ تجمع دسته‌های عزاداری در مزار شهدای ولیان بخش چندار از ساعت ۹، اجتماع ظهر عاشورا نیز قبل از نماز ظهر در مصلی هشتگرد و امامزاده صالح و عبدالله(ع) کوهسار برگزار می‌شود.

شهرستان اشتهارد: تجمع عاشورائیان در روز تاسوعا از ساعت ۱۰:۳۰ و تجمع عاشوراییان در روز عاشورا همزمان با اقامه نماز جمعه در بلوار آیت‌الله طالقانی مقابل امامزاده و گلزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha