برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰ نقطه چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4155642
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰ نقطه چهارمحال‌وبختیاری

نماینده مجمع شیرخوارگان کشور در چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح جزئیات همایش شیرخوارگان حسینی در استان، گفت: این همایش در روز جمعه، ۳۰ تیرماه در ۴۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی

طهماسب سلیمی، نماینده مجمع شیرخوارگان کشور در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان همزمان با اولین جمعه محرم‌الحرام در ۴۰ نقطه استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این محفل باشکوه از یک دهه قبل در استان شکل گرفته است که امسال نیز، همزمان با سراسر کشور و ۴۵ کشور دنیا از ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۳۰ تیرماه در مصلی‌های ۹ شهرستان چهارمحال‌وبختیاری برگزار خواهد شد. 

سلیمی در خصوص مکان‌های برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مراکز شهرستان‌ها، ادامه داد: مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد، مصلی اولی‌الامر(ع) لردگان، مصلی نماز جمعه بروجن، مهدیه شهدا و حسینیه بیت‌الزهرا(س) فارسان، سالن اجتماعات و حسینیه ابوالفضل(ع) کیار، حسینیه شهدای اردل، حسینیه محمد رسول‌الله(ص) کوهرنگ، حسینیه چهارده معصوم(ع) بن و حسینیه ارشاد سامان صحنه برپایی این برنامه خواهند بود.

وی تصریح کرد: در مرکز استان، این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین همتیان، استاد حوزه علمیه قم در مصلی شهرکرد برگزار و برنامه نذرخوانی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مسئول هیئت یازهرا(س) شهرکرد از برپایی کارگاه‌های دوخت لباس شیرخوارگان خبر داد و گفت: امسال در مجموع، ۶ هزار دست لباس تهیه شده است که به همراه برخی دیگر از اقلام نظیر سربند، پرچم و ... در اختیار نمایندگان همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر استان قرار گرفته است تا در روز همایش به‌صورت رایگان در بین مردم عزادار توزیع کنند. 

سلیمی گفت: همچنین به نمایندگان همایش در سراسر استان اعلام شده است که در صورت هرگونه نیاز به تبلیغات برنامه، چاپ بنر، هماهنگی با سخنران، مداح و ... مساعدت‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha