زخمی شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست در پی عملیات فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4155410
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

زخمی شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست در پی عملیات فلسطینی + فیلم

رسانه‌های عبری از زخمی شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی در نزدیکی بیت لحم خبر داده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه شهرک‌نشین بر اثر تیراندازی در ایست و بازرسی تفوع در نزدیک بیت لحم خبر داده‌اند. گفته می‌شود حال یکی از مجروحان وخیم است.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی گزارش داد که تیراندازی در نزدیکی ایست بازرسی نظامی «تقوع» رخ داد که منجر به مجروح شدن 3 نفر شد که یکی از آنها به شدت مصدوم شده است.

به گفته این شبکه یکی از این زخمی‌ها که مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، به بیمارستان شعاری تصیدیک در قدس اشغالی منتقل شده و وضعیت سلامتی او ناپایدار است.

رادیو رسمی رژیم صهیونیستی «کن» گزارش داده است: این تیراندازی از خودرویی صورت گرفت که به سرعت در حال حرکت بوده است. پس از اصابت گلوله‌ها به خودرو شهرک‌نشینان صهیونیستی در ایست و بازرسی تقوع، مهاجمان به سرعت محل را ترک کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که ارتش در حال جستجو برای یافتن عاملان این حمله است. جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به این عملیات، آن را تبریک گفته و اعلام کرده است که مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران متوقف نخواهد شد.

سخنگوی این جنبش تأیید کرد: مقاومت در کرانه باختری در واکنش به جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها در حال تشدید و گسترش است.

کرانه باختری اخیراً شاهد انجام عملیات مختلف از سوی فلسطینیان علیه شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

انتهای پیام
captcha