ثبت‌نام «کاردانی تربیت مربی قرآن» در علمی کاربردی جهاددانشگاهی رشت
کد خبر: 4144343
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

ثبت‌نام «کاردانی تربیت مربی قرآن» در علمی کاربردی جهاددانشگاهی رشت

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت از ارائه رشته تربیت مربی علوم قرآنی در این مرکز آموزشی خبر داد و افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت تنها مرکز علمی کاربردی در سطح استان است که در مقطع کاردانی رشته «تربیت مربی قرآن» دانشجو می‌پذیرد.

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، رضا فدایی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت از ارائه رشته «تربیت مربی علوم قرآنی» در این مرکز آموزشی خبر داد و اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت تنها مرکز علمی کاربردی در سطح استان است که در مقطع کاردانی رشته «تربیت مربی قرآن» دانشجو می‌پذیرد، ثبت‌نام در این دوره، ویژه مهرماه 1402 خواهد بود.

وی تربیت افرادی متخصص و کارآمد در زمینه علوم قرآنی و آموزش مفاهیم آن را یکی از نیازهای دائمی جامعه اسلامی دانست و گفت: تربیت مربی علوم قرآنی باید به صورت دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

فدایی با اشاره به آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت افزود: پذیرش دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور خواهد بود، علاقه‌مندان می‌توانند با سوابق تحصیلی خود ثبت‌نام کنند.

گفتنی است؛ متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت واقع در مسکن مهر، میدان ولایت، ذوالفقار جنوبی مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۱۳۳۲۴۶۵۵۵۸ و ۰۹۳۹۱۹۴۹۵۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha