برگزاری بیش از هزار برنامه به‌مناسبت آزادسازی خرمشهر در گلستان
کد خبر: 4142426
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

برگزاری بیش از هزار برنامه به‌مناسبت آزادسازی خرمشهر در گلستان

دبیر ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گلستان از برگزاری ۱۵۲۰ فعالیت فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و عمرانی از طریق ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در گلستان خبر داد.

سرهنگ کاظمی دبیر ستاد چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان،  به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، سرهنگ پاسدار، محمدرضا کاظمی، دبیر ستاد گرامیداشت چهل‌ویکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، گفت: حماسه سوم خرداد حماسه ماندگاری است که هیچگاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد، لذا امسال برنامه‌های متنوعی با شعار «ما متحدیم» اجرا خواهد کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت چهل‌و‌یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گلستان با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر یک حادثه بی‌نظیر در جهان است که در اوج اقتدار و همدلی رقم خورد، گفت: آنچه که رزمندگان ما را به پیروزی رساند در رأس همه آنها توکل و اعتماد به خداوند بود این درس‌های حماسه خرمشهر است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه امام راحل(ره) مقاومت را به‌عنوان ادبیات سیاسی جهان مطرح کرد، گفت: امام(ره) به ما آموخت که باید در مقابل متجاوزان ایستادگی کنیم و بدون اتکا به بلوک شرق و غرب انقلاب اسلامی را به‌عنوان راه سوم مطرح کرد.

وی تصریح کرد: ۱۵۲۰ فعالیت فرهنگی ورزشی اجتماعی عمرانی در قالب ۴۱ برنامه شاخص از طریق ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر پیش‌بینی شده است.

سرهنگ کاظمی به برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان اشاره کرد و گفت: صبحگاه مشترک نظامی، نواختن زنگ مقاومت، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر حماسه فتح، تجلیل از فاتحان خرمشهر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت روز مقاومت دزفول با حضور خدام رضوی، جشنواره فرهنگی ورزشی، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، پروژه کلنگ‌زنی ۱۸ واحد منازل سازمانی سپاه نینوا در گرگان، برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات، رونمایی از کتاب دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اجرایی در ستاد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در استان است.

انتهای پیام
captcha