مهارت‌افزایی؛ رکن تأثیرگذار برنامه‌های جوانی جمعیت
کد خبر: 4141909
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

مهارت‌افزایی؛ رکن تأثیرگذار برنامه‌های جوانی جمعیت

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید نگاه به حوزه جوانان در جهت توانمندسازی آنان باشد، گفت: این معاونت تلاش می‌کند کارگاه‌های آموزشی و دانش‌افزایی جوانان به‌منظور افزایش قدرت تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف ازدواج و اشتغال را برگزار کند تا منجر به ارتقای وضعیت جوانان شود.

مهدی قناد، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبیمهدی قناد، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: سه مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و 17 سازمان مردم‌نهاد جوانان در حوزه ازدواج و خانواده فعالیت می‌کنند که کار تسهیل و مشاوره ازدواج را انجام داده و جوانان را به این سمت هدایت می‌کنند.

وی ضمن بزرگداشت روز ملی جمعیت بیان کرد: هفته جوانی جمعیت از 24 تا 30 اردیبهشت‌ماه نامگذاری شده است و در این خصوص وظیفه داریم تا در زمینه افزایش مهارت‌های زندگی جوانان اقدام کرده که در همین راستا تلاش سمن‌ها و مؤسسات مردم‌نهاد بسیار مثمرثمر است.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه به حوزه جوانان در جهت توانمندسازی آنان باشد، تصریح کرد: این معاونت تلاش می‌کند کارگاه‌های آموزشی و دانش‌افزایی جوانان به‌منظور افزایش قدرت تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف ازدواج و اشتغال را برگزار کند تا منجر به ارتقای وضعیت جوانان شود.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی برگزاری بالغ بر 25 کارگاه آموزشی ازدواج در سطح استان در هفته جوانی جمعیت، ارائه مشاوره تخفیف‌دار از طریق سه مرکز مشاوره مشکات، نسیم شرق و ارمغان مهر، تقدیر از پدر و مادر جوان در اداره‌کل ورزش و جوانان استان که دارای بیشترین فرزند هستند در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین تقدیر از سه همکار جوان که از هفته جوانی جمعیت سال 1401 تا پایان هفته جوانی جمعیت سال 1402 ازدواج کرده‌اند را از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد و یادآور شد: ازدواج و فرزندآوری باید براساس منویات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته تا به جامعه آرمانی مدنظر اسلام برسیم.

انتهای پیام
captcha