نیروی انسانی متخصص و توانمند سرمایه جهاددانشگاهی است
کد خبر: 4140957
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی:

نیروی انسانی متخصص و توانمند سرمایه جهاددانشگاهی است

قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی با تأکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی، گفت: نیروی انسانی متخصص و توانمند، سرمایه جهاددانشگاهی بوده و رویکرد فعلی این است که با همفکری و هم‌افزایی همه اعضای جهاددانشگاهی، برای مشکلات راه حل پیدا کنیم.

دکتر حسن فارسی قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا از گیلان، حسن فارسی،  معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در سفر یک‌روزه به گیلان عصر روز گذشته، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در نشست هم‌اندیشی با پرسنل جهاددانشگاهی استان که در مؤسسه آموزش عالی این نهاد در رشت برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان، اظهار کرد: سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان دوره‌های درخشانی در گذشته داشته و امیدواریم این روند درخشان در آینده هم رقم بخورد.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم گفت‌وگو، نقد و سؤال کنیم تا زمینه آینده‌ای روشن را رقم بزنیم، افزود: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک ابر شبکه در بسیاری از موضوعات داخل و خارج کشور خدمات اثربخشی در حوزه‌های فناوری، فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی ارائه می‌دهد.

فارسی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه است، گفت: جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های کشور سابقه تعامل و ارتباط گسترده‌ای دارند و جهاددانشگاهی در بسیاری از دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه‌های مادر، شروع‌کننده بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی بوده است. فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی گذرگاهی برای جذب دانشجویان خلاق است و ساختارهایی مانند سازمان دانشجویان در این زمینه بسیار نقش‌آفرین هستند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی هدف از برپایی این نشست را شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادهای اعضای جهاددانشگاهی گیلان برشمرد و تأکید کرد: رویکرد تیم مدیریتی جدید جهاددانشگاهی به‌ویژه ریاست مجموعه، توجه به همه اعضای جهاد و شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادهای همه اعضای این نهاد انقلابی است.

وی گفت: نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در همه استان‌های کشور فعال است و هفت‌هزار نفر در این نهاد فعالیت دارند که ظرفیت عظیمی است و می‌توان با همفکری، مشارکت و هم‌افزایی، برای بسیاری از مشکلات راه حل پیدا کرد. نیروی انسانی متخصص و توانمند، سرمایه اصلی جهاددانشگاهی است و هر زمان موفقیتی حاصل شده، افتخار آن متعلق به همه اعضای جهاددانشگاهی بوده است.

گفتنی است، در این نشست تعدادی از اعضای سازمان جهاددانشگاهی گیلان به بیان نظرات، پیشنهادات، دغدغه‌ها و سؤالات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha