سیره بنیانگذار نظام اسلامی به نسل جوان شناسانده شود
کد خبر: 4140583
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

سیره بنیانگذار نظام اسلامی به نسل جوان شناسانده شود

استاندار گیلان گفت: باید تمام متولیان فرهنگی و به‌ویژه صدا و سیما به تولید محتواهای فرهنگی در خصوص ابعاد ساده‌زیستی امام(ره) بپردازند و سیره بنیانگذار نظام اسلامی بیش از پیش به نسل جوان شناسانده شود.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 23 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد برگزاری ارتحال امام راحل(ره) که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این مراسم باید دارای پیامی امیدبخش برای نسل جدید باشد، اظهار کرد: امام با انقلاب شکوهمند خود نور امید را در دل مردم جهان روشن کرد و راه ایشان تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد.

وی با تأکید بر نقش روایتگری در تبیین شخصیت معنوی امام خمینی(ره) افزود: دشمنان از نخستین روزهای رحلت امام راحل(ره) به دنبال تحریف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی بودند از این رو در روایتگری باید از افرادی استفاده شود که دارای تبیین و تحلیل موضوعات باشد.

استاندار گیلان با اشاره به معرفی شخصیت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف برای نسل‌های بعد از دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد: امام راحل(ره) دارای شخصیت معنوی، دیندار، علمی، فرهنگی، اجتماعی بوده و در تمامی حوزه‌ها دارای بینش سیاسی و بصیرت بسیار بالایی بودند که باید این ویژگی‌ها برای افراد تبیین شود.

عباسی صحیفه امام خمینی(ره) را نقشه راه مسئولان دانست و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب در دهه ۴۰ که کشور در خفقان سیاسی بود و تمامی امور اداره کشور در دست رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار بوده است، با قیام خود پیام آزادی را به همه ملت‌های آزادی خواه منتقل کردند.

وی با بیان اینکه نقش ماندگاری امام خمینی(ره) مردم‌سالاری دینی و زندگی پیامبرگونه این مرجع عالیقدر بوده است، افزود: تمام ابعاد زندگی امام راحل(ره) پیامبرگونه بوده و ایشان انسان‌ها را به شایستگی هدایت می‌کردند لذا دشمن با آگاهی از آن سعی در شکستن جمهوری اسلامی ایران دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای برگزاری مراسم ارتحال، حرکت کاروان پیاده زائران به سمت مرقد امام(ره) آمادگی کامل، هماهنگی، وحدت و همدلی در بین مسئولان وجود دارد، گفت: باید تمامی متولیان فرهنگی و به‌ویژه صداوسیما به تولید محتواهای فرهنگی در خصوص ابعاد ساده‌زیستی امام بپردازند و سیره بنیانگذار نظام اسلامی بیش از پیش به نسل جوان شناسانده شود.

انتهای پیام
captcha