اجرای ۴۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته هلال احمر در سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4138839
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

اجرای ۴۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته هلال احمر در سیستان‌و‌بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با هفته هلال احمر از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت اجرای بیش‌ از ۴۰ برنامه در بخش‌های مختلف امدادی، عام‌المنفعه و بشردوستانه در سراسر استان آغاز شد.

هلیرضا میربهاءالدین مدیرعامل هلال احمرسیستان و بلوچستانبه‌ گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان، افتتاح مرکز کنترل عملیات و هماهنگی، افتتاح پایگاه امداد و نجات جکیگور، افتتاح پایگاه امداد و نجات اسکل آباد، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه بهسازی شده کف‌پوش سالن چندمنظوره شهید غلامحسین شهریاری و افتتاح واحد آزمایشگاه درمانگاه سراوان را از مهمترین برنامه‌های اجرایی هفته گرامیداشت هلال‌احمر در سیستان‌وبلوچستان برشمرد.

وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور مانور سراسری خانه‌های هلال در ۱۹ اردیبهشت‌ماه با مشارکت معاونت امداد و نجات، جوانان، آموزش‌وپژوهش و داوطلبان این جمعیت برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان از جمله برنامه‌های فرهنگی در این استان را به مناسبت هفته هلال‌احمر؛ دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، اهدای خون، فراخوان عضویت، تخفیف خدمات مرکز فیزیوتراپی، پیاده‌روی و کوه‌پیمایی، اجرای مسابقات ورزشی کانون‌های چندگانه، اردوی جهادی و ارائه خدمات بهداشتی، معیشتی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال‌احمر، مطرح کرد.

میربهاءالدین گفت: برگزاری آزمون دوره آشنایی با بیانیه گام‌ دوم انقلاب، برگزاری دوره ضمن خدمت مدیریت و فرماندهی عملیات، برگزاری دوره بازآموزی ویژه مربیان کد سه و برگزاری مرحله اول مسابقات قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های آموزشی این هفته به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha