امنیت سرزمینی و فکری در نظام اسلامی به یکدیگر گره خورده است
کد خبر: 4138476
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

امنیت سرزمینی و فکری در نظام اسلامی به یکدیگر گره خورده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۲ امنیت در انقلاب و اسلام طی ۴۵ سال اخیر به هم گره خورده که شامل امنیت سرزمینی و فیزیکی، امنیت فکری و اندیشه‌ای است.

حجت‌الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز 14 اردیبهشت ماه در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت شهدای اردیبهشت امسال، اظهار کرد: برای امنیت فیزیکی، مردان مردی داریم که پیوسته در صحنه بوده‌ و چنان دشمن را ناکام کرده‌اند که از اقتدار نیروهای مسلح ما به وحشت افتاده است.

وی گفت: در عرصه فکری و اندیشه نیز که اساس کار است، برای اینکه نقشه دشمن برای انسان‌ها شفاف شود و بدانند در مقابل گرگ بدطینت که هستی، فرزندان و سرمایه‌های آنان را غارت می‌کند؛ کسانی بوده و هستند که انسان‌ها را آگاه کنند و دشمن که برای هر ۲ امنیت نقشه کشیده و مخالف است را ناکام می‌گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در جنگ ترکیبی، انسان‌های بسیار شریف و پاکباخته‌ای مورد هدف قرار گرفتند که پای ۲ هدف بزرگ امنیت فیزیکی و امنیت اندیشه ایستادند و به لطف پروردگار، دشمن سیلی محکمی دریافت کرد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه نقشه آن‌ها خیلی مهندسی بود ولی خواست خدا، امام جامعه و امت از نقشه دشمن قوی‌تر بود در عین حال که دشمن دست و پا می‌زند و از کار نمی‌نشیند ولی جهاد تبیین ما قرص و محکم پابرجاست و باید تا آخرین نفر را بیمه کنیم تا مردم و جوانان ما در نقشه دشمن نیفتند.

مشرفی گفت: خداوند متعال بندگان شایسته‌ای دارد که در مقابل نقشه دشمن ایستاده و قد علم کرده‌اند تا نور چراغ اسلام و دین پرتلالو بماند و بر فروغش افزوده شود.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شهدای عزیزی را از روحانیت، نیروی انتظامی و مردم تقدیم کردیم؛ شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی، شهید فداکار پلیس؛ علیرضا شهرکی و همسر ایشان همچنین شهید جوان سبزواری؛ حمیدرضا الداغی که برای ادامه این مسیر نورانی و حفظ مرزهای جغرافیایی و عقیدتی به شهادت رسیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدا، یادآور شد: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اردیبهشت ۱۴۰۲ با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا روز شنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ با حضور مردم شریف و شهیدپرور در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha