بهره‌گیری از جهاد تبیین برای جلوگیری از گسست نسلی ضروری است
کد خبر: 4136242
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

بهره‌گیری از جهاد تبیین برای جلوگیری از گسست نسلی ضروری است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تأکید بر اینکه در راستای جهاد تبیین باید از همه ظرفیت‌ها برای بیان اقدامات انجام شده در دوران انقلاب استفاده کرد، گفت: باید در حوزه جهاد تبیین کار شود تا اینگونه از گسست نسلی که آفت هر اجتماعی است جلوگیری کنیم.

دیدار دانش آموزان کرمانی با فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش

به گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت هفته ارتش، جمعی از دانش‌آموزان ممتاز کرمانی با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز، ۴ اردیبهشت‌ماه با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش دیدار کردند.

امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در این دیدار با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر نسل جوانان به‌عنوان مسئولان آینده کشور، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از فرمایشات کلیدی رهبری معظم است که در مقابله با جنگ ترکیبی و هجمه رسانه‌ای دشمن به‌عنوان فریضه قطعی و فوری مطرح شده که این رسالت ما را سنگین می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در راستای جهاد تبیین باید از همه ظرفیت‌ها برای بیان اقداماتی که در دوران انقلاب انجام شده استفاده کرد، افزود: علیرغم همه فتنه‌ها و توطئه‌ها یک بازدارندگی مطمئن در کشور به وجود آمده و همه ارگان‌ها، ارکان اجرایی و سیاسی کشور مسئولیت دارند آنچه در طول این چهار دهه اتفاق افتاده است را برای رشد، شکوفایی، مانایی و اقتدار نظام تشریح کنند.

امیرغلامعلیان با بیان اینکه برای نشان دادن اقتدار نظام در عرصه سیاسی و نظامی و بیان دستاوردها در حوزه‌های دفاعی و امنیتی از تریبون‌های مختلف استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم تأکید بر جوانان است و امروز آموزش و پرورش شخصیت اجتماعی جوانان را شکل می‌دهد و آنها را برای پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی آماده می‌کند.

وی افزود: ارتش وظیفه دارد آنچه که در کشور گذشته و در حوزه تخصصی آن است را نسل به نسل منتقل کند تا جوانان بدانند در دوران دفاع مقدس، مبارزات انقلابی و... چه گذشته تا اینگونه از گسست نسلی که آفت هر اجتماعی است جلوگیری کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: نسل جوانی که نسبت به گذشته خود اطلاع نداشته باشد و به آینده ناامید باشد، هدف دشمن است لذا باید در حوزه جهاد تبیین کار شود تا جوانان برومند در مسیر اهداف و سیاست‌های نظام تربیت شوند.

انتهای پیام
captcha