ارتش ایران از اقتدار ملی و محبوبیت مردمی برخوردار است
کد خبر: 4135102
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

ارتش ایران از اقتدار ملی و محبوبیت مردمی برخوردار است

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان گفت: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باعث عزت، استقلال و اقتدار ملی هستند و هیچ نیروی مسلحی در جهان همانند ارتش جمهوری اسلامی از محبوبیت در بین ملت برخوردار نیست.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 29 فرودین‌ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به‌مناسبت روز ارتش در رشت برگزار شد، با اشاره به خاطرات ماندگار از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در اذهان مردم، اظهار کرد: لبیک ارتش به ندای امام(ره) و ملت در ابتدای شکل‌گیری انقلاب همچنان خاطرات ارزشمندی را در اذهان مردم ایران اسلامی برجا گذاشته و مورد حمایت ویژه مردم است.

وی با بیان اینکه هشت‌سال جنگ تحمیلی آزمایش بزرگی برای مردم و نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: وحدت نیروهای مسلح ایران در دنیا مثال‌زدنی است؛ روزهای ابتدای شکل‌گیری انقلاب و دفاع مقدس روزهای طلایی ارتش و نیروهای مسلح بوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به دستاوردهای نظامی و موشکی ایران، گفت: ایران اسلامی از لحاظ قدرت نظامی و موشکی به مرحله‌ای رسیده که حتی شلیک یک گلوله و پرتاب موشک به این سرزمین، به آرزوی دشمنان تبدیل شده است؛ در همین راستا دشمن با راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای و شناختی، عقاید و زیربنای اعتقادی و فرهنگی را هدف قرار داده که با هوشیاری ملت ایران این نقشه هم خنثی می‌شود.

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل دو قدرت رو به افول در جهان هستند که پایه‌های آنها در حال فروپاشی است، تصریح کرد: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باعث عزت، استقلال و اقتدار ملی هستند و هیچ نیروی مسلحی در جهان همانند ارتش جمهوری اسلامی از محبوبیت در بین ملت برخوردار نیست.

دریادار دوم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) با اشاره به همراهمی ارتش با مردم و امامین انقلاب، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه‌ بر قدرت و اقتدار، مؤمن، متدین و انقلابی رشد یافته؛ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌ها کنار سایر نیروهای مسلح ضمن ایجاد امنیت و آرامش کشور، آسایش را از دشمنان و معاندین سلب کرده است.

وی با بیان اینکه اقتدار ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لرزه به اندام دشمنان انداخته است، افزود: تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی دریایی ارتش با رویکرد راهبردی و استراتژیک‌محور همراه با اجرای مأموریت‌های بی نظیر، دشمن را صدها و هزار مایل از آب‌های سرزمینی دور کرده و همواره با اقتدار در میدان دفاع از منافع کشور حضور دارد.

انتهای پیام
captcha