بهترین نسخه درمان مشکلات تحقق فرمایشات رهبری است
کد خبر: 4132465
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

بهترین نسخه درمان مشکلات تحقق فرمایشات رهبری است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بهترین نسخه درمان مشکلات کشور، تحقق بیانات رهبری است و تمام دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این فرمان باید بسیج شوند.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 19 فروردین، در دیدار با جمعی از مدیران ادارات و صنایع استان و بسیجیان حوزه شهید رجایی(ره) اراک افزود: کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی در راستای اجرای فرامین و بیانات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه است که در این راستا اقشار ۲۲ گانه سازماندهی شده و محور فعالیت اقشار بسیج اندیشه‌ورزی است و سپاه و بسیج تمام قد برای تحقق شعار سال در کنار دستگاه‌های اجرایی در میدان جهاد و خدمت حضور دارد.

وی تاکید کرد: رسالت مهم سپاه در گام دوم انقلاب، دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه با مردم است و سپاه با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری و با رویکرد انقلابی و مردمی به سمت قوی شدن کشور در همه ابعاد گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه استان مرکزی افزود: برنامه مهم سپاه در سال‌جاری تحقق ایران قوی در همه بخش‌ها است و با پشتوانه بسیج مردمی در این مسیر شتابنده گام برمی‌دارد.

کریمی ادامه داد: سپاه با عمل صالح، مجاهدت و معنویت در طی این سال‌ها دستاوردهای بسیاری برای انقلاب به یادگار گذاشته و کارنامه موفق سپاه در بخش‌های مختلف نمایشگر هویت و ظرفیت‌های عظیم ملت ایران است.

وی اظهار کرد: انقلابی ماندن، انقلابی زیستن و عمل کردن مهم‌ترین بخش هویتی سپاه است و سپاه به بزرگی انقلاب عمل می‌کند و این نهاد مقدس همواره در مسیر نورانی خود مستحکم و با اراده ایستاده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فرزندان غیور ایران اسلامی با خودباوری و ما می‌توانیم در این سال‌ها افتخارات بزرگی کسب کرده‌اند و این روحیات ارزشمند امروز باید برای جوانان و نوجوانان نهادینه شود و این مهم در گرو جهاد تبیین است.

انتهای پیام
captcha