ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون البرز در شب‌های قدر
کد خبر: 4132233
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون البرز در شب‌های قدر

معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز گفت: پایگاه‌های انتقال خون این استان در شب‌های معنوی قدر فعال است و اهداکنندگان خون می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

اهدای خون

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون البرز، پریسا کابلی، معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز اظهار کرد: پایگاه‌های انتقال خون این استان در شب‌های معنوی قدر فعال است و اهداکنندگان خون می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سه پایگاه‌ انتقال خون توحید کرج، مهربانو و اداره‌کل انتقال خون البرز در این ایام آماده دریافت خون اهدایی هستند، افزود: ساعات کاری اداره‌کل انتقال خون البرز (گلشهر) طی شب‌های یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه، ۲۰ ،۲۲ و ۲۴ فروردین‌ماه از ساعت 17:30 تا ۲۴ و روز دوشنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۳ فروردین‌ماه از ساعت 8 تا 13:30 و نوبت شب از ساعت 17:30 تا 22:30 تعیین شده است.

معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز درخصوص ساعات فعالیت مراکز توحید و مهربانو کرج نیز یادآور شد: این مراکز نیز روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۴ فروردین‌ماه جاری از ساعت 13:30 تا 22:30، روزهای ۲۱ و ۲۳ فروردین‌ماه از ساعت 17:30 تا ۲۲ به روزه‌داران خدمات ارائه می‌دهند.

وی از مردم نوعدوست استان البرز خواست که با مراجعه به مراکز اهدای خون به کمک بیماران نیازمند بشتابند.

کابلی با اشاره به اینکه اداره‌کل انتقال خون با تأمین به موقع خون و فرآوردهای خونی در سلامت جامعه نقش تأثیرگذاری دارد، گفت: برای فرهنگ‌سازی و نهادینه‌ کردن فرهنگ اهدای خون اطلاع‌رسانی گسترده مؤثر است.

انتهای پیام
captcha