ویژه‌برنامه‌ «محله همدل» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4129944
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

ویژه‌برنامه‌ «محله همدل» در کردستان اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان طرح‌ها و برنامه‌هایی از جمله «محله همدل» را در استان کردستان اجرا خواهیم کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، پنجم فروردین‌ماه در دیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در نزد روزه‌دار به هنگام افطار یک دعای مستجاب وجود دارد که همه ما در موقع افطار می‌توانیم از خداوند طلب خیر کرده و به درگاه خداوند دعا کنیم.

وی با اشاره به اینکه موفقیت مسئله مهمی است که باید برای متبلور شدن کارها و موفقیت افراد قدم برداشته شود، افزود: در کار فرهنگی اگر کارها به شکل کار اداری دیده شود، ارزشی ندارد بلکه باید برای رشد و جلو رفتن فعالیت‌های فرهنگی تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: اثرگذاری کارهای فرهنگی ارزشمند است و همه باید به‌دنبال تأثیر مثبت و روند حرکتی مؤثر در کارهای فرهنگی و دینی باشیم.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این دیدار با تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان طرح‌ها و برنامه‌هایی از جمله محله همدل را در استان کردستان اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: در این طرح برنامه‌های قرآنی، جزء‌خوانی قرآن کریم تا جلسات قرآنی مساجد و جلسات خانگی قرآن کریم را در سطح استان خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: سال قبل جلسات خانگی قرآن کریم مورد استقبال قرار گرفت و امسال نیز این جلسات استمرار خواهد داشت و همچنین جلسات تفسیر قرآن کریم با محوریت تفسیر سوره محمد(ص) اجرا خواهیم کرد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره‌کل گفت: برای وفات حضرت خدیجه کبری(س) برنامه‌هایی برای 10 شهرستان تدارک دیده شده است تا زوایای زندگی این بانوی فوق نخبه در عصر خود را برجسته و بازگو کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به برگزاری «بانوی آفتاب» به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه ماه رمضان اظهار کرد: برنامه «بانوی آفتاب» با تقدیر از بانوان کارآفرین در تمام شهرهای استان خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اجرای کارهای محله محور جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، نشست‌های بصیرتی، برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر، پویش مردم ماه، پویش کتابخوانی حاج جلال از دیگر برنامه‌های سال ۱۴۰۲ ویژه ایام رمضان است که به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha