خدمت‌ به مردم نوعی ترویج فرهنگ مقاومت است
کد خبر: 4127146
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
مدیر شبکه افق:

خدمت‌ به مردم نوعی ترویج فرهنگ مقاومت است

صادق یزدانی گفت: خدمت‌رسانی به مردم نمود دیگر مقاومت است یعنی جهادگرانی که در امور سازندگی یا پزشکی به مردم یاری رساندند دربرگیرنده معنای مقاومت هستند.

خدمت‌ به مردم نوعی ترویج فرهنگ مقاومت استصادق یزدانی، مدیر شبکه افق در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا بیان کرد: اگر بخواهیم مقاومت را به معنای ایستادگی در مقابل زور تعریف کنیم باید معنای گسترده‌تری برای آن قائل شویم برای همین جدا از دفاع مقدس هر اتفاقی که ایستادگی در مقابل ظلم باشد را می‌توان مقاومت توصیف کرد.
وی افزود: مقاومت حتی می‌تواند در حوزه امور علمی نیز رخ دهد. نمود دیگر مقاومت، خدمت‌رسانی به مردم است. یعنی جهادگرانی که در امور سازندگی یا پزشکی به مردم یاری رساندند دربرگیرنده معنای مقاومت هستند.

یزدانی جایگاه مقاومت را در سینمای کشور مناسب توصیف نکرد و گفت: در سینمای حرفه‌ای و داستانی کمتر به موضوع مقاومت توجه شده است و بیشتر در سینمای مستند نگاه به مقاومت را شاهد بوده‌ایم. هرچند در حوزه دفاع مقدس نیز نتوانستیم موفقیت لازم را داشته باشیم.

وی درباره عملکرد شبکه افق نیز چنین توضیح داد: این شبکه در حوزه مقاومت کار می‌کند البته بیشتر تمرکز روی سینمای مستند استوار است در این راستا هم تولیدکننده بوده‌ایم هم اینکه به فیلمسازان سفارش ساخت اثر با محوریت مقاومت را داده‌ایم حتی نگاه ما به حوزه مقاومت به فیلم‌های خارجی نیز تأمین پیدا می‌کند چون تلاش می‌کنیم فیلم‌های سینمایی که روی آنتن شبکه افق می‌رود با محوریت مقاومت باشد.

انتهای پیام
captcha