برگزاری ویژه‌برنامه «قرآن بخوان جایزه بگیر» در لاهیجان
کد خبر: 4124693
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

برگزاری ویژه‌برنامه «قرآن بخوان جایزه بگیر» در لاهیجان

مدیر مؤسسه قرآن و عترت مصباح الهدی لاهیجان از برگزاری ویژه‌برنامه «قرآن بخوان جایزه بگیر» به‌مناسبت میلاد امام سجاد(ع) در مدرسه دخترانه هجرت دو لاهیجان خبر داد.

قرآن بخوان جایزه بگیر در مدرسه دخترانه هجرت

منیژه ارمندی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت مصباح الهدی لاهیجان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: به‌مناسبت میلاد امام سجاد(ع) ویژه‌برنامه «قرآن بخوان جایزه بگیر» در مدرسه دخترانه هجرت دو لاهیجان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان از این طرح گفت: باید کودکان را از همان سنین پایین و از طریق برنامه‌های شاد با قرآن آشنا کرد و قطعاً از این طریق می‌توان انس با آیات نورانی و زندگی ساز وحی را برای نسل جوان تسهیل کرد.

ارمندی تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی مربیان قرآنی با همراهی والدین و اولیای آموزشی آموزش و پرورش تکمیل می‌شود، باید از هر فرصتی برای به فعلیت رساندن آیات قرآن استفاده کرده و آن‌را در بطن جامعه جاری کرد و به منصه ظهور برسانیم.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت مصباح الهدی لاهیجان گفت: قرآن را نباید محدود به‌‌ مناسبت خاص و یا محیط ویژه و اختصاصی بدانیم و باید از هر فرصتی برای انس با قرآن و اجرای برنامه‌های مرتبط با این آیات زندگی ساز بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha