نشست «مرور دیروز برای تبیین امروز با تاکید نقش بانوان در گام دوم انقلاب» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4121027
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

نشست «مرور دیروز برای تبیین امروز با تاکید نقش بانوان در گام دوم انقلاب» در گلستان برگزار شد

به مناسبت دهه فجر نشست هم‌اندیشی بانوان با موضوع«مرور دیروز برای تبیین امروز با تاکید نقش بانوان در گام دوم انقلاب» با حضور بانوان فرهیخته و خادمیاران رضوی امروز، ۲۰ بهمن در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

بابایی مسئول جمعیت بانوان فرهیخته گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت دهه فجر نشست هم‌اندیشی بانوان با موضوع «مرور دیروز برای تبیین امروز با تاکید نقش بانوان در گام دوم انقلاب» با حضور بانوان فرهیخته و خادمیاران رضوی امروز، ۲۰ بهمن در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

مسئول جمعیت بانوان فرهیخته گلستان در این نشست نیز با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب گفت: برای تحقق کامل تمدن اسلامی‌ نیاز به تولید فکر و پرورش انسان داریم که نقش زنان در این دو مقوله بسیار حائز اهمیت است.

بابایی گفت: تمدن‌سازی جهان اسلام بر اساس خانواده محوری است و ما باید دقت کنیم که در تبیین مفهوم توسعه یافتگی به بیراهه نرویم و به عنوان حضور اجتماعی زنان، کاری نکنیم که وظیفه مادری تعطیل یا نیمه تعطیل شود همانگونه که مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند که خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست یعنی با محوریت خانه و خانه‌داری زمینه حضور اجتماعی زنان نیز فراهم و تسهیل شود.

مسئول جمعیت بانوان فرهیخته گلستان تصریح کرد: موضوع جهادتبیین نیز در شرایط کنونی از مواردی است که زنان جامعه باید با همه توان و قوت به پرداخته و اجازه ندهند که دشمنان با سوءاستفاده از ناآگاهی برخی از نوجوانان و جوانان فتنه‌انگیزی کرده و جای دوست و دشمن را عوض کنند.

همچنین در این جلسه بانوان به نکاتی پیرامون وضعیت زنان در دوران پهلوی، چگونگی فعالیتهای زنان در دوران شکل‌گیری انقلاب و پیروزی آن، نقش بانوان در دفاع مقدس، اهمیت فرزندآوری و راههای حل بحران جمعیت پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha