معتکفین نوجوان و جوان رویش‌های جدید انقلاب هستند
کد خبر: 4120329
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

معتکفین نوجوان و جوان رویش‌های جدید انقلاب هستند

استاندار گیلان معتکفین جوان و نوجوان را رویش‌های جدید و بدنه درخت تنومند انقلاب نامید و گفت: اعتکاف فرصت مغتنمی است تا بدانیم که رویش‌های جوان انقلاب و ادامه‌دهنده مسیر شهدا، ثمره شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، اسدالله عباسی، استاندار گیلان شامگاه، 17 بهمن‌ماه با حضور در جمع معنوی معتکفین نوجوان و جوان مسجد شهدای لنگرود ضمن تقدیر از همه کسانی که در پرورش این جوانان و نوجوانان اهتمام ویژه از خود نشان دادند، اظهار کرد: مسیری که امروز برگزیده‌اید مسیر شهداست و شما باید قدردان این مسیر باشید که طی آن توانسته‌اید شانه‌های نفس شیطانی خود را به خاک بمالید.

استاندار گیلان معتکفین جوان و نوجوان را رویش‌های جدید و بدنه درخت تنومند انقلاب نامید و افزود: اعتکاف فرصت مغتنمی است تا بدانیم که رویش‌های جوان انقلاب و ادامه‌دهنده مسیر شهدا، ثمره شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه آینده این نظام و انقلاب به شما تعلق دارد، گفت: در این مراسم معنوی بخش اصلی فطرت خداجویی شما جوانه زده و رشد کرده است. باید اصلی را که پایه‌گذار آن بودید را حفظ کنید چراکه عظمت کارتان قابل توصیف نیست و شما در این سن به خودباوری دینی و اعتقادی دست یافتید و استعدادی که در فطرت خداجوی‌تان نهاده شد در پیشگاه خداوند باری تعالی به نمایش گذاشتید.

عباسی با اشاره به اندیشه‌های پاک و ناب جوانان خداجوی شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی بیان کرد: دل‌های شما صاف و زلال است و با لبیک به ندای حق در این امتحان الهی معنوی پیروز شدید و کارنامه درخشانی دریافت کردید.

استاندار گیلان با بیان اینکه برخود می‌بالم که در سال‌های تدریس در مقاطع مختلف توانستم شاهد خداباوری جوانان و نوجوانان باشم، اظهار کرد: شرایط و توفیق حضور در مراسم عبادی اعتکاف در گذشته برای ما وجود نداشت، بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی(ره) این خودباوری، هویت، عزت و آبرو را به ما داد و زمینه را برای برگزاری مراسم اعتکاف فراهم کرد.

انتهای پیام
captcha