رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور پرشور مردم در صحنه است
کد خبر: 4120322
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور پرشور مردم در صحنه است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، قدرت و حضور پرشور مردم در صحنه است، گفت: دشمن نظام جهانی را برای ساخت تمدن برهم می‌ریزد و درصدد جدا کردن مردم از انقلاب است ولی عدم همکاری مردم با دشمن طراحی او را برهم زد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان شامگاه گذشته، 17 بهمن‌ماه در گردهمایی و میثاق با ولایت بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان که در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: گفتمان امام راحل(ره) برگرفته از مکتب الهی اسلام است و ایشان با همین مکتب توانستند عظیم‌ترین تحول قرن را رقم بزنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حضور بسیجیان در بین آحاد مختلف مردم و تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی، افزود: دشمن در تلاش برای ثابت کردن عدم کارایی نظام ولایی در جمهوری اسلامی است‌ ولی بسیجیان همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهدای بیش از 200 هزار شهید برای حفظ و استحکام نظام مقدس اسلامی، گفت: در قبل از انقلاب قدرت جهان بین‌الملل در دست چند کشور و نظام زورگو مثل آمریکا، انگلیس و شوروی بود ولی با ورود امام(ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و عدم قبول نظام سلطه، دشمن در تلاش برای نابودی نهضت امام خمینی(ره) برآمد ولی بار دیگر مردم با حضور خود در صحنه مانع از انجام این کار شدند.

عبدالله‌پور با اشاره به نقش مؤثر بسیجیان در جلوگیری از نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انزوای نظام سلطه گفت: بسیجیان با اقدامات به موقع و مؤثر فرهنگی، علی‌رغم تمامی تبلیغات و فضاسازی‌های دشمن، به جذب مردم به نظام انقلاب موفق عمل کردند.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، قدرت و حضور پرشور مردم در صحنه است، تصریح کرد: دشمن نظام جهانی را برای ساخت تمدن برهم می‌ریزد و درصدد جدا کردن مردم از انقلاب است ولی عدم همکاری مردم با دشمن طراحی دشمن را برهم زد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه ارتباط با مردم و رفع شبهات توسط بسیجیان و مردم گفت: دشمن در فتنه اخیر روی مغز و فکر افراد به‌خصوص جوانان کار کرده و در تلاش برای اثبات عدم کارایی نظام ولایی است. مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن به منزله شکست دشمن است، لذا برای حفظ انقلاب و شکست دشمن باید مشارکت در راهپمایی 22 بهمن را افزایش داد.

انتهای پیام
captcha