توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی طرح قرار دوازدهم در گیلان
کد خبر: 4119224
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی طرح قرار دوازدهم در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تاکنون 12 هزار و 400 بسته معیشتی به ارزش 6 میلیارد و 300 میلیون تومان با اجرای طرح قرار دوازدهم در نقاط مختلف گیلان توزیع شده‌ است.

مرحله یازدهم قرار دوازدهم در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امروز، 13 بهمن‌ماه در حاشیه برگزاری مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم در آستان سیدمحمد صیدر محله شهرستان رودسر، اظهار کرد: این طرح به نام مبارک امام زمان(عج) است که روز دوازدهم هر ماه خدمات اجتماعی با کمک یاوران مهدوی و با استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات دارای نیات منطبق و نذورات بقاع متبرکه به نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: با اجرای مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم، از آغاز این طرح تاکنون 12 هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان در نقاط مختلف گیلان توزیع شده، برای تهیه این تعداد بسته معیشتی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده‌ است.

علیزاده با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح قرار دوازدهم 10 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات دارای نیات مرتبط در حوزه دارو و درمان هزینه شده است، تصریح کرد: در مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش 600 میلیون تومان در سراسر استان توزیع شد، علاوه‌بر بسته‌های معیشتی، 20 جهیزیه به ارزش 600 میلیون تهیه شده که با مشارکت مؤسسات خیریه در اختیار نوعروسان گیلانی قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف گیلان بیان کرد: دو دستگاه آزمایشگاهی مربوط به فرآیند آزمایشات خون با صرف اعتبار 100 میلیون تومان تهیه و در اختیار بیمارستان لاهیجان گذاشته شده، همچنین 100 دستگاه بخاری به ارزش 150 میلیون تومان تهیه و با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه بین نیازمندان توزیع شده، هدف این طرح محرومیت‌زدایی از مناطق پیرامونی بقاع متبرکه به‌تناسب نیاز افراد کم توان از نظر مالی و جسمی است.

انتهای پیام
captcha