پنجمین کاروان قرآنی انقلاب به گیلان سفر می‌کند
کد خبر: 4118595
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

پنجمین کاروان قرآنی انقلاب به گیلان سفر می‌کند

کاروان قرآنی انقلاب در پنجمین سال متوالی با حضور قاریان ممتاز بین‌اللملی و استانی در شهر‌های مختلف گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی اقدام به برپایی محافل قرآنی می‌کند.

پنجمین کاروان قرآنی دهه فجر در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، همزمان با ایام دهه فجر و در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط استکبار جهانی، کاروان قرآنی انقلاب برنامه‌های خود را برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌کند. این کاروان شب گذشته با حضور در آستان شیخ صدوق(ره) در تهران و اجرای محفل قرآنی حرکت خود را برای پنجمین سال آغاز کرده و برای ادامه به شهرهای کشور برای برپایی محافل قرآنی سفر می‌کند.

کاروان قرآنی انقلاب با حضور قاریان ممتاز بین‌اللملی و استانی در شهر‌های مختلف گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی اجرای برنامه خواهد داشت و این محافل به‌صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شود.

پنجمین کاروانی قرآنی انقلاب امروز، 11 بهمن‌ماه در استان گیلان حضور می‌یابد، اولین برنامه این کاروان امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان تالش برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌های بعدی ساعت 10 صبح فردا 12 بهمن‌ماه در مرکز آموزشی باقرالعلوم نیروی دریایی رشت، بعد از نماز مغرب و عشا 12 بهمن‌ماه در حرم آقا سیدجلال‌الدین اشرف آستانه اشرفیه، ساعت 10 صبح 13 بهمن‌ماه در دانشگاه امام خامنه‌ای زیباکنار، بعد از نماز مغرب و عشا 13 بهمن‌ماه هم در مسجد ابوذر روستای مژده بخش کوچصفهان برگزار می‌شود.

محسن قاسمی و حبیب صداقت از قاریان ممتاز بین‌المللی و همچنین یوسف ایزدی، ابراهیم تبسم‌چهره، مهدی نگهدار، محمدرضا نمازی و مهدی عبرتی از قاریان ممتاز استان گیلان هستند که در قالب کاروان قرآنی دهه فجر در محافل قرآنی گیلان تلاوت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha