دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام است
کد خبر: 4117493
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام است

استاندار گیلان گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای 44 ساله نظام و عملکرد دولت به نحوی شایسته در جامعه انعکاس یابد و زمینه امید، اعتماد و نشاط را در مردم تقویت کند.

اسداله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 6 بهمن‌ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با تشریح نقش بی بدیل رسانه‌ها در تنویر افکار و آگاهی بخشی عمومی اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای ۴۴ ساله نظام و عملکرد دولت به نحوی شایسته در جامعه انعکاس یابد و زمینه امید، اعتماد و نشاط را در مردم تقویت کند.

وی رمز موفقیت دولت در روند ارائه خدمت به عموم ملت را مستلزم انعکاس حقیقی و دلسوزانه عملکردها و تلاش‌های مسئولان دانست و افزود: هرگونه شبهه افکنی یا کم‌کاری در روند ایفای رسالت‌های رسانه‌ای، میدان را برای جولان هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان باز و در روند ارائه خدمت صادقانه به مردم اخلال ایجاد می‌کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان به تشریج جنگ ترکیبی اعمال شده در بستر رسانه و فضای مجازی پرداخت و گفت: دنیای استکبار و ایادی سرسپرده‌اش تمامی توان خود را برای کُند کردن حرکت نظام و انقلاب در مسیر خدمتگذاری به مردم بکار گرفته‌اند. مقابله با این هجمه‌های سنگین مستلزم تعامل و همدلی بر مبنای درک بهینه از شرایط اجتماعی است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری بهینه از ظرفیت شورای روابط عمومی استان تصریح کرد: استعدادهای قابل توجهی اعم از کارشناسان روابط عمومی و دست اندرکاران رسانه‌ای در این شورا به چشم می‌خورد که بهره‌گیری از توان تخصصی آنان با تشریک مساعی و وحدت رویه میسر خواهد بود.

وی ساماندهی رسانه‌های بدون مجوز در استان را ضروری دانست و بیان کرد: صدور مجوز قانونی، نخستین گام در جهت ساماندهی این دسته از رسانه‌هاست که می‌تواند از روند بروز شبهه و بدبینی در افکار عمومی جلوگیری کنند.

در جلسه هر یک از اعضا نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. در پایان این نشست از پوستر دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور که قرار است اردیبهشت سال آینده به میزبانی گیلان برگزار شود، رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha