یازدهمین مرحله طرح «قرار دوازدهم» در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4117203
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

یازدهمین مرحله طرح «قرار دوازدهم» در گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف گیلان از برگزاری یازدهمین مرحله طرح «قرار دوازدهم» در بقاع شاخص سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام سیدحامد میرحسینی معاون فرهنگی اوقاف گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سیدحامد میرحسینی ‌اشکوری، معاون فرهنگی اوقاف گیلان، امروز، 5 بهمن‌ در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح «قرار دوازدهم» که در دوازدهم هرماه به نیت سلامتی امام زمان(عج) با مشارکت مردم، خیرین، گروه‌های جهادی و گروه‌ جوانان مهدی یاور از ابتدای سال‌جاری در اوقاف استان برگزار شده است.

وی افزود: این طرح با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه وسایل گرمایشی و سرمایشی، لباس گرم و پتو، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و آزادی زندانیان علی‌الخصوص زنان سرپرست خانوار با همکاری هیات امنای بقاع متبرکه در طی ده مرحله انجام گرفته که بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل کمک خیرین و موقوفات منطبق و درآمد بقاع متبرکه از ابتدای امسال در این طرح هزینه شده است.

میرحسینی اشکوری گفت: این مرحله با توجه به تقارن با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با شور و توان مضاعف همکاران اوقاف در سطح استان انجام خواهد شد و هیات امنای بقاع متبرکه برنامه ریزی و تمهیدات خوبی در جهت برگزاری مطلوب این مرحله از طرح در نظر گرفته‌اند.

معاون فرهنگی اوقاف گیلان تصریح کرد: مردم و خیرین جهت مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند به نزدیک‌ترین بقعه متبرکه محل سکونت خود مراجعه کنند و کمک‌های خود را به هیات امنای بقاع متبرکه تحویل دهند.

وی افزود: مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم به‌صورت ویژه در بقعه متبرکه آقا سیدنجفی بندرانزلی برگزار می‌شود که از طریق ویدئو کنفرانس به صورت سراسری و با حضور مسئولین کشوری سازمان اوقاف پوشش داده می‌شود. در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت خوبی است که علاوه‌بر تبیین خدمات نظام اسلامی حلاوت ادامه خدمت را با اجرای طرح‌های این چنینی به مردم عزیز نشان دهیم.

انتهای پیام
captcha