مسابقه استانی اذان در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4117140
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

مسابقه استانی اذان در گیلان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی دارالقرآن المهدی(عج) آستارا از برگزاری نخستین مسابقه استانی اذان در ایام دهه فجر خبر داد.

مسابقه استانی اذان در گیلان

سیداصغر حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالقرآن المهدی(عج) آستارا در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مسابقه استانی اذان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت علی(ع) و مبعث پیامبر نخستین دوره مسابقه استانی اذان به همت مؤسسه دارالقرآن المهدی(عج) آستارا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مؤسسه دارالقرآن المهدی(عج) آستارا بیش از 10 سال متوالی است که همزمان با روز جهانی مسجد مسابقه اذان را برگزار می‌کند، افزود: مسابقه استانی اذان در سه گروه سنی زیر 9 سال، 9 تا 18 سال و بالای 18 سال با مشارکت و همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل ارشاد گیلان برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه مسابقه استانی اذان نیمه دوم بهمن‌ماه در آستارا برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 بهمن‌ماه فرصت دارند که جهت ثبت‌نام مشخصات خود را به همراه یک قطعه عکس در پیام‌رسان ایتا به شماره 09397663457 ارسال کنند.

حسینی با بیان اینکه برگزاری کارگاه آموزشی قاریان و مؤذنین با حضور اساتید ممتاز و برجسته استانی از ویژه‌برنامه‌های این مسابقه است، تصریح کرد: استاد محمود لطفی‌نیا و جمشید بذربخش از اساتید این دوره آموزشی بوده که داوری مسابقه اذان را هم عهده‌دار هستند.

انتهای پیام
captcha