بیانیه جمعیت قرآنیان گیلان در پی اهانت به قرآن
کد خبر: 4117045
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

بیانیه جمعیت قرآنیان گیلان در پی اهانت به قرآن

جمعیت قرآنیان استان گیلان در واکنش به هتک حرمت قرآن در سوئد بیانیه‌ای صادر و این اقدام ضد اسلامی را محکوم کرد.

جمعیت قرآنیان استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، جمعیت قرآنیان استان گیلان با صدور بیانه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و همچنین اقدام ضد حقوق بین‌الملل کشورهای اروپایی را محکوم کرد. متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

قرآن كريم عظيم‌ترين سرمايه و متقن‌ترين سند حقانيت شريعت مقدس اسلام است. كتابی كه با نزول آن راه صعود آدمی به كمال انسانی‌اش هموار و چراغی فروزان برای هدايت بشر تا هميشه تاريخ روشن گرديد.

این اولین باری نیست که دشمنان اسلام و قرآن کریم تمام تلاش خود را در ضربه زدن به دین مبین اسلام بکار گرفته‌اند تا بتوانند به زعم خود این کتاب آسمانی را از بین ببرند ولیکن هیچوقت نتوانستند کار بجایی ببرند و این نور خداوند را خاموش کنند.

در موقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرايی مواجه شده و كتاب مقدس اسلام، طبق آمارهای خودشان پرفروش‌ترين نسخه مكتوب كشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض كينه نسبت به حقیقت الهی، وحشيانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. به یقین اين جسارت دوباره بزرگ ادامه حركات شنيع و توهين‌های آشكاری است كه در سال‌های اخير و در سايه حمايت‌های صهيونيسم جهانی صورت گرفته است.

آری، در مكتب مقدس اسلامی ناب محمدی(ص)، پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند. انتشار خبر تأسف بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان‌های آزاده دنیا را به درد آورد. یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.

همچنین این روزها یک بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد. اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است؛ علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است. مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی  و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده‌است.

ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات جدی و تعیین کننده سپاه پاسداران اسلامی ایران در مقابله با تروریسم وحشی و سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند. بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

بدین جهت، جمعیت قرآنیان استان گیلان، ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  مراتب نفرت و انزجار خود را در جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام داشته و آن را شدیدا محکوم می‌نماید و از تمام نهادهای بین‌المللی می‌خواهد که با این‌گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری بعمل آورده و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ

صدق الله العلی العظیم

انتهای پیام
captcha