دشمنان از دوستی ملت ایران و عراق هراس دارند
کد خبر: 4115995
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

دشمنان از دوستی ملت ایران و عراق هراس دارند

سردار ابوالفضل اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان از دوستی ملت ایران و عراق و وحدت مسلمانان هراس دارند، گفت: اگر اهتمام شهید سلیمانی و دلاورمردان سپاه قدس نبود امروز داعش بر عراق حکمرانی می‌کرد.

سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در واکنش به تحریف نام تاریخی خلیج فارس از جانب برخی مقام‌های عراقی اظهار کرد: صدام نیز زمانی بر طبل پان‌عربیسم می‌کوبید و مجری استکبار جهانی در منطقه بود، اما تاریخ نشان داد که او چگونه خود و ملت عراق را به قهقرا کشاند.

وی افزود: تبعات اقدام‌های جنایتکارانه صدام حتی تا امروز گریبانگیر ملت عراق شده است، به‌نحوی که اگر ایرانی‌ها نبودند، عراق امروز در چنگال شیطانی داعش قرار داشت.

اسلامی با بیان اینکه ایرانی‌ها نقش برجسته‌ای در تأمین امنیت عراق و بیرون‌ کردن داعش از منطقه برعهده داشتند، ادامه داد: اگر اهتمام شهید سلیمانی و دلاورمردان سپاه قدس نبود امروز داعش بر عراق حکمرانی می‌کرد و امثال آقای سودانی امروز فرصت استمرار راه صدام را نداشتند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی و شهید ابومهندس المهدی پلی شدند برای دوستی تاریخی ملت ایران و عراق تا دست جنایتکاران وابسته به استکبار جهانی در منطقه قطع شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تأکید بر اینکه دشمنان از دوستی دو ملت ایران و عراق و وحدت مسلمانان هراس دارند، افزود: دشمنان از عظمت راهپیمایی میلیونی اربعین در هراس هستند و به همین واسطه هر بار با فتنه‌ای جدید درصدد تحت‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم فرهنگی ارزشی هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه از یک شخصیت روحانی همچون مقتدی صدر بعید است که در فتنه دشمنان و دام پان‌عربیسم گرفتار شود، اظهار کرد: امنیت و آرامش‌تان را مدیون پاسداران جبهه مقاومت هستید پس رفتار مردم کوفه در برابر امام حسین(ع) را در برابر ایران اسلامی که منادی اسلام ناب محمدی در دنیاست را تکرار نکنید و دست‌کم حرمت لباسی که بر تن دارید را حفظ کنید و آتش بیار استکبار جهانی جهت تفرقه ملت‌های مسلمان نشوید.

انتهای پیام
captcha