جشنواره هنری رسانه‌ای شهدای قرآنی گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4113763
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶

جشنواره هنری رسانه‌ای شهدای قرآنی گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری رسانه‌ای «سوره‌های سرخ» با هدف گرامیداشت یادمان ۱۸۸ شهید قرآنی استان خبر داد.

جشنواره هنری رسانه‌ای شهدای قرآنی گیلان

اسماعیل ایوبی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری رسانه‌ای شهدای قرآنی استان خبر داد و اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری رسانه‌ای شهدای قرآنی استان با عنوان «سوره‌های سرخ» با همکاری مؤسسه تسنیم قرآن و عترت گیلان و اداره‌کل ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری رسانه‌ای سوره‌های سرخ با هدف گرامیداشت یادمان 188 شهید قرآنی استان گیلان برگزار می‌شود، افزود: خاطره‌گویی(فراخوان خاطره‌گویی در خصوص 188 شهید قرآنی)، روایتگری(فراخوان روایتگری شهدای قرآنی استان)، خوشنویسی(فرازهایی از وصیت‌نامه شهدای قرآنی)، عکس و شعر با موضوع شهدای قرآنی استان از محورهای این جشنواره است.

ایوبی‌راد گفت: علاقه‌مندان تا 20 بهمن‌ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واحد قرآن و معارف اسلامی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان گیلان ارسال کنند؛ اختتامیه این جشنواره هم چهارم اسفندماه مصادف با ولادت امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha