هتک حرمت‌ها زنجیره اتحاد مسلمانان را محکم‌تر می‌کند
کد خبر: 4113524
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

هتک حرمت‌ها زنجیره اتحاد مسلمانان را محکم‌تر می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه غربی‌ها از پاسخ منطقی و معقولانه به پیشرفت‌های اسلامی عاجز هستند، گفت: توهین‌ها و هتک حرمت‌ها زنجیره اتحاد مسلمانان را قوی‌تر خواهد کرد.

حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، اظهار کرد: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی برای اولین بار نیست و از این دست کارها از مدعیان فرهنگ و تمدن مسبوق به سابقه بوده است و موجب جریحه‌دار شدن خاطر مسلمانان و جهان اسلام شد.

وی با بیان اینکه اقدامات توهین‌آمیز این رسانه‌ها علیه اسلام و مرجعیت دینی نشان‌دهنده افول تمدن غربی است، افزود: دنیای غرب در تقابل عظمت و بزرگی فرهنگ ناب اسلامی و دینی به ابتذال و گزافه‌گویی متوسل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رفتارهای ضددینی و انسانی غربی‌ها با شیوه‌نامه رعایت اصول انسانی فاصله دارد، گفت: احترام به عقاید و باورهای دینی یکی از گزاره‌های مهم رعایت اصول انسانی است. هر زمانی دنیای مدعی غرب در مواجهه با عظمت و بزرگی اسلام ناب محمدی دچار ضعف و شکست می‌شود به توهین و تحقیر ارزش‌های اسلامی روی می‌آورد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها از پاسخ منطقی و معقولانه به پیشرفت‌های اسلامی عاجز هستند، تصریح کرد: موفقیت‌های دنیای اسلام و محور مقاومت و ظهور و نمود بیداری اسلامی در جهان، موجب سرافکندگی و ذلت تمدن پوشالی غرب شده و آنها برای تخریب این موفقیت‌ها راهی جز توهین و هتک‌حرمت نمی‌یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تفکر و تمدن غربی شیطانی است، گفت: اقدامات ضدانسانی جنایت‌کاران غربی در بخش‌های مختلف نشان از پوشالی و شیطانی بودن تفکر و تمدن غربی دارد. این توهین‌ها و هتک حرمت‌ها زنجیره اتحاد مسلمانان را قوی‌تر خواهد کرد.

مهدوی بیان کرد: در راستای محکومیت اقدام سخیف و توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی تجمع مردم ولایت‌مدار رشت، برای اعلام انزجار و محکومیت اهانت به مقام ولایت و مرجعیت ساعت 10 روز پنجشنبه، 22 دی‌ماه جاری در مصلی بزرگ رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha