آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4113276
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران استان در محل اداره‌کل اوقاف خبر داد.

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران استان 15 دی‌ماه امسال با حضور 3 بانو و 3 آقا همزمان با سراسر کشور در محل اداره‌کل اوقاف برگزار شد، ضمن اینکه این 6 نفر از بین 29 نفر برگزیده شدند و در صورت قبولی، گواهی پایان دوره (مدرک سطح 1،  2،  3 و  4 ) به آنها اعطا می‌شود.

وی در ادامه از اعزام علیرضا مسیح‌پور، قاری برجسته استانی به مسابقات کشوری که از 22 تا 28 دی‌ماه در خوزستان برگزار می‌شود، خبر داد و افزود: این قاری از بین 9 نفر قاری آقا انتخاب شده است.

معاون سابق فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه محافل انس با قرآن در بقاع و مساجد به‌مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی انجام شد، افزود:  مقرر است در دهه فجر محافل انس با قرآن در بقاع و مساجد برگزار شود.

منصوری در پایان با اشاره به برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ در 10 مسجد و 5 بقعه متبرکه سطح استان گفت: همچنین کلاس‌های قرآنی در 5 خانه قرآنی تحت نظارت و حمایت اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha