برگزاری مرحله «شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4112370
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
با حضور ۵ داور استان

برگزاری مرحله «شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران» در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از حضور ۵ داور این استان در مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و بعدازظهر در محل اداره‌کل اوقاف استان برگزار می‌شود.

طرح ساماندهی داوران

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برگزاری مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن طی امروز و همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: پنج داور راه‌یافته به این مرحله در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در آزمون شبیه‌سازی حضور دارند.

وی ادامه داد: طاهره شاهوردی شهرکی، معصومه یوسفی، مهین پیرعلی خیرآبادی و امیر رفیعی طاقانکی همگی در رشته صحت حفظ و نیز صدیقه قائدامینی در رشته لحن، پنج داور شرکت‌کننده از استان در آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن هستند.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان تصریح کرد: پس از بررسی نحوه عملکرد در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح که شامل مصاحبه علمی و مهارتی است، راه خواهند یافت.

مولوی با تصریح اینکه تاکنون چهار داور استان در ۲ دوره قبلی طرح ساماندهی داوران این سازمان موفق به اخذ مدرک داوری مسابقات سراسری قرآن شده‌اند، گفت: این داوران شامل بانوان «زهرا سلیمی بنی» در رشته وقف و ابتدا، «خورشید عباسی» در رشته صحت حفظ، «تهمینه رئیسی» در صوت و لحن و «زینب نجفی» در صحت حفظ هستند که پس از طی موفقیت‌آمیز مراحل طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن توانستند مدرک داوری مسابقات قرآن را اخذ کنند.

انتهای پیام
captcha