همت جهادی برای تولید محتوای مناسب در فضای مجازی ضروری است
کد خبر: 4112268
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

همت جهادی برای تولید محتوای مناسب در فضای مجازی ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تلاش بیشتر و همت جهادی در حوزه فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: فعالان این عرصه باید اهل دانش و مطالعه مستمر باشند زیرا تولید محتوا نیاز به مطالعه دارد.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 14 دی‌ماه در بازدید از نمایشگاه سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این حوزه برای تولید محتوای فاخر اظهار کرد: با گذشت زمان نسل جوان آرایه‌ها را بیشتر درک می‌کنند لذا تولید محتوا در فضای مجازی متناسب با شرایط و زمان توسط نیروهای انقلابی و دست‌اندرکاران سازمان سراج در استان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه متولیان و فعالان این حوزه زبان تعلیم و تفهیم را دانسته و باید برای بالندگی جامعه از آن استفاده کنند، افزود: باید ضمن گزارش مشکلات، اقدامات مثبت را نیز به‌خوبی منعکس کرد تا مردم مطلع شوند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان زمان‌شناسی و درک شرایط را لازمه پیشبرد امورات برای بیان مشکلات دانست و تصریح کرد: نباید هر چیزی را در هر موقعی بیان کنیم. بنده همواره خود را پاسخ‌گوی مطالبات اقشار مختلف مردم گیلان دانسته و موارد را پیگیری می‌کنم، به فرموده امیرالمؤمنین(ع) عالمانه حرف بزنید تا قدر و منزلت شما را بدانند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه متولیان این حوزه با رصد، مسیر رفع و هموارسازی «تولید محتوا» را در اولویت قرار دهند، بیان کرد: تولید محتوای جدید می‌تواند ضمن تأثیرگذاری، بازتاب خوبی نیز داشته باشد.

وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه «جهاد تنها به منزله تفنگ در دست گرفتن و جنگیدن با دشمنان در مرزها یا داخل کشور نیست، بلکه بخش‌های گوناگونی دارد»، تصریح کرد: کسانی که قلم به‌دست گرفته و تولید محتوا کرده و اهداف دشمن را خنثی می‌کنند، جهاد کرده‌اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه با رصد، می‌توان ضمن کسب پیشرفت و دستاوردها، اهداف دشمنان را نقش بر آب کرد، گفت: تولید محتوا باید متناسب با شرایط و زمان باشد و نگذاریم دشمن دست‌درازی کند.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه و فعالان این حوزه پس از رصد، بخش دفع را فعال کرده و اجازه ندهند دشمن به میدان بیاید، افزود: نباید اجازه دهیم که بدخواهان افکار نخبگان و جوانان‌مان را منحرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تلاش بیشتر و همت جهادی در حوزه فضای مجازی را ضروری دانست و تصریح کرد: فعالان این عرصه باید اهل دانش و مطالعه مستمر باشند زیرا تولید محتوا نیاز به مطالعه دارد.

آیت‌الله فلاحتی فرهنگ غربی‌ها را برگرفته از بی‌بندوباری خواند و خطاب به فعالان حوزه مجازی گفت: برای مقاطع مختلف تحصیلی از پیش‌دبستانی گرفته تا دانشجویان تولید محتوا کنید و همواره برای تأثیرگذاری و خنثی کردن توطئه‌ها «ما می‌توانیم» را فراموش نکنید.

انتهای پیام
captcha