کاروان قرآنی شهید سلیمانی به چهارمحال‌وبختیاری رسید
کد خبر: 4112145
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

کاروان قرآنی شهید سلیمانی به چهارمحال‌وبختیاری رسید

همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، «کاروان قرآنی شهید سلیمانی» متشکل از قاریان بین‌المللی کشورمان دقایقی قبل وارد چهارمحال‌وبختیاری شد.

کاروان قرآنی شهید سلیمانی در گلزار شهدای بروجن

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اعلام این خبر که «کاروان قرآنی شهید سلیمانی» همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دقایقی قبل وارد بروجن شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد، گفت: این کاروان قرآنی متشکل از اساتید برجسته قرائت، احمد ابوالقاسمی، مهدی غلام‌نژاد و حمیدرضا احمدی‌وفا، غلامحسن جهانگیری و نمایندگانی از سازمان دارالقرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز میهمان مردم چهارمحال‌و بختیاری در شهرهای بروجن و شهرکرد هستند.

وی با ذکر اینکه امروز سه محفل انس با قرآن کریم با حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: محفل نخست، در مسجد جامع حاج کرامت بروجن و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور عموم مردم و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

مولوی بیان کرد: همچنین محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و همزمان با این محفل معنوی، یک محفل انس با قرآن نیز با حضور یکی از قاریان بین‌المللی در مسجد حضرت سلمان شهرک منظریه برپا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان با تأکید بر اینکه از فرصت حضور استاد ابوالقاسمی در استان برای برگزاری یک کارگاه تخصصی صوت و لحن ویژه قاریان و مرتلان و حافظان استان استفاده شده است، گفت: این کارگاه امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل می‌شود.

مولوی گفت: حضور در گلزار شهدای بروجن و شهرکرد در بدو ورود به این شهرها و نیز دیدار با خانواده‌های ۲ شهید شاخص مدافع حرم استان، شهید «علیرضا جیلان» و شهید «محمدحسن قاسمی» از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی شهید سلیمانی در استان است.

انتهای پیام
captcha