بوشهر میزبان سومین دوره آزمون سنجش و سطح‌بندی داوران قرآن کریم شد + فیلم و عکس
کد خبر: 4112114
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

بوشهر میزبان سومین دوره آزمون سنجش و سطح‌بندی داوران قرآن کریم شد + فیلم و عکس

سومین دوره آزمون سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران قرآن کریم بخش آقایان و بانوان ویژه مرحله شبیه‌سازی مسابقات، امروز ۱۵ دی‌ماه، در دو نوبت صبح و بعدازظهر، به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر برگزار شد.

سومین دوره آزمون سنجش و سطح‌بندی داوران قرآن کریم در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، سومین دوره آزمون سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران قرآن کریم بخش آقایان و بانوان ویژه مرحله شبیه‌سازی مسابقات، امروز ۱۵ دی‌ماه، در دو نوبت صبح و بعدازظهر، به میزبانی اداره‌ امور‌قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر برگزار شد. 

علی‌اکبر مداح، رئیس اداره امور‌قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر، در حاشیه این جلسه آزمون به خبرنگار ایکنا گفت: آزمون‌های سنجش، آموزش و سطح‌بندی با استفاده از ابزارهای صوتی و رسانه‌ای و با نظارت و هماهنگی مرکز امور‌قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در دو بخش آقایان و بانوان در سالن‌های کنفرانس حوزه مدیریت و اجتماعات حوزه معاونت فرهنگی این اداره‌کل با حضور داوران راه یافته به مرحله سوم و نماینده خبرگزاری بین‌المللی قرآن شعبه بوشهر برگزار شد. 

رئیس اداره امور‌قرآنی اوقاف و امورخیریه بوشهر در ادامه بیان کرد: داوران شرکت‌کننده در مرحله آزمون سطح‌بندی، ارزیابی و شبیه‌سازی مسابقات قرآنی با آیین‌نامه داوری و نحوه فرم‌نویسی کاربرگ‌های داوری، موفق به طی این دوره آموزشی شدند. 

به گفته مداح فرم‌های کاربرگ‌های داوری شش نفر شرکت‌کننده بوشهری در مرحله سوم شبیه‌سازی در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به‌منظور اعلام نتایج آزمون سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم ارزیابی می‌شود. 

 

حامد فکوری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha