دوره‌ تربیت مجری‌گری از سوی مؤسسه رضوان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4111540
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

دوره‌ تربیت مجری‌گری از سوی مؤسسه رضوان تهران برگزار می‌شود

دوره‌های تربیت مجری‌گری ویژه محافل و مراسم از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران برگزار می‌شود.

دوره‌های تربیت مجری‌گری از سوی مؤسسه رضوان تهرانبه گزارش ایکنا، دوره‌های تربیت مجری‌گری ویژه محافل و مراسم ملی و مذهبی از سوی مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی رضوان تهران با مجوز  به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

بنابر گفته حمید محصل، مدیر مؤسسه رضوان «این دوره در قالب کلاس‌های برخط (آنلاین) و همچنین حضوری به مدت 15 ساعت ویژه متقاضیان 15 تا 50 سال دارای فن بیان قوی، روابط عمومی بالا و  علاقه‌مندان به مجری‌گری برگزار خواهد شد».

هنر و خلاقیت، مهارت‌های کلامی، پرورش صدا، فن بیان و تکلم بازیگر، نحوه بیان، گفتار و ادای حروف، نحوه تنفس با دیافراگم، مخاطب‌شناسی، طراحی مسابقات و بازی‌های مختلف، نحوه  داستان‌گویی،  طراحی محتوا با توجه به موضوع و مناسبت، آشنایی با فنون  شعرخوانی و دکلمه‌خوانی از جمله مطالب این دوره آموزشی است.

این دوره با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش و مؤسسه برگزار می‌شود و در پایان گواهینامه اعطا می‌شود. همچنین از نفرات برتر دوره تیم مجری‌گری تشکیل می‌شود تا برای اجرا در مدارس، ارگان‌ها و سازمان‌ها استفاده خواهد شد.

بانوان و آقایان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ و ۰۹۱۹۳۲۲۷۷۵۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha