مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بقاع متبرکه همدان برگزار می‎شود
کد خبر: 4110324
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بقاع متبرکه همدان برگزار می‎شود

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در 10 بقعه متبرکه این استان خبر داد.

سید علی حسینی معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدانحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سطح استان، اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های بصیرتی، نشست‌های سیاسی و گفتمان‌های انقلابی «جهاد تبیین» در 10 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این بقاع متبرکه مراسم سخنرانی صورت می‌گیرد، افزود: در روز‌های 9، 13 و 19 دی‌ماه جاری، بعد از نماز مغرب و عشا سخنرانان مطرح استانی به بیان روشنگری مطالب روز و همچنین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی می‌پردازند.

حسینی با اشاره به استفاده از ظرفیت مبلغان بومی در مناطق مختلف استان همدان گفت: مبلغان بومی در این ایام در بقاع متبرکه، مساجد و مدارس استان حضور دارند و به مباحث مسائل روز می‌پردازند.

وی بیان کرد: برنامه گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در روز سه‌شنبه، 13 دی‌ماه به‌صورت ویژه در 10 بقعه متبرکه در سراسر استان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. تبلیغات محیطی جهت نصب تصاویر شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت در بقاع متبرکه توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان صورت می‌گیرد. همچنین برنامه‌های بصیرتی با برگزاری زیارت عاشورا و نشست‌های بصیرتی در روز‌های پنج‌شنبه در بین همکاران این مجموعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha