ویژه‌برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4109733
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

ویژه‌برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی در کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ با شعار «میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» برگزار می‌شود، گفت: برگزاری ویژه‌برنامه ۹ دی‌ماه در مصلی امام علی(ع) کرمان یکی از مهمترین این برنامه‌ها است.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، امروز، ۵ دی‌ماه در نشست خبری که به‌مناسبت حماسه ۹ دی‌ماه(هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت) برگزار شد، ۹ دی را یکی از روزهای مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و به تشریح وقایع سال ۱۳۸۸ پرداخت.

وی افزود: در سال ۸۸ گروهی علیرغم حضور میلیونی و با شکوه مردم در انتخابات به بهانه تقلب، ۸ ماه در کشور اغتشاش و آشوب کردند و در نهایت در عاشورای آن سال به اعتقادات مردم توهین شد. در نتیجه این آشوب‌ها، مردم با حضور حماسی خود در روز ۹ دی‌ماه اعلام کردند که تا پای جان به ارزش‌های انقلاب پایبندند و این حضور مردم فتنه را خاموش کرد.

انجم‌شعاع با بیان اینکه انحراف در طول تاریخ همواره وجود داشته و دلیل آن هم افراد دنیاپرست و شیطان صفتی هستند که برای رسیدن به مطامع دنیای خود همه کار را انجام می‌دهند، گفت: اولین تحریف در تاریخ اسلام پس از رحلت پیامبر(س) و جریان سقیفه اتفاق افتاد. اولین مدافع ولایت نیز حضرت زهرا(س) بودند که در مقابل این انحراف ایستادند.

وی ادامه داد: با ایجاد حکومت اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌ها آغاز شد. در چند ماه اخیر نیز دشمن با تحریف واقعیت‌ها، تمام امکانات و عوامل داخلی و خارجی خود را برای مبارزه با جمهوری اسلامی به میدان آورده‌ و این یک جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حق‌گرایی جمهوری اسلامی را دلیل دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر فرد یا حکومتی که بیشتر حق‌گرا باشد مخالفت‌ها و تحریف‌های بیشتری علیه آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از هجمه‌ها نسبت به رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان حاضر نیستند از اسلام ناب و ارزش‌ها و آرمان‌ها عقب‌نشینی کنند، افزود: دشمنان از ایران قدرتمند و مستقل هراس دارند، آنها که سیاست تسط بر جهان را دنبال می‌کنند جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابند. جمهوری اسلامی به‌دلیل اسلام علوی و ناب محمدی مورد دشمنی است همانگونه که اهل‌بیت(ع) مورد دشمنی بودند و تا زمانی که جمهوری اسلامی در مسیر اهل‌بیت(ع) است این فتنه‌ها ادامه دارد.

انجم‌شعاع تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب از روش‌های مختلف علیه جمهوری اقداماتی داشته که به نتیجه نرسیده و امروز به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده تا باورهای جوانان و نوجوانان را تضعیف کنند اما بصیرت و شناخت مردم مانع موفقیت دشمن شده است و در طول تاریخ انقلاب و چند ماه اخیر مشاهده کردیم که توده مردم با دشمنان همراهی نکردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به عشق و علاقه مردم به ولایت‌فقیه و حکومت اسلامی، اظهار کرد: مردم مشکلات و سختی‌ها را برای همراهی با اسلام و ولایت تحمل می‌کنند و می‌دانند این مشکلات در سایه ولایت رفع می‌شود و همه باید با وحدت و همدلی حول محور ولایت برای حل مشکلات تلاش کنیم.

انجم‌شعاع در ادامه به برنامه‌های بزرگداشت ۹ دی‌ماه پرداخت و گفت: برنامه‌های این روز با شعار «میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» برگزار می‌شود که برنامه اصلی روز جمعه ۹ دی‌ماه در مصلی امام علی(ع) ساعت ۱۰ صبح است.

وی اظهار کرد: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مساجد و دانشگاه‌های کرمان از جمله در دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود. همچنین ویژه برنامه‌ای در مسجد قائم کرمان و وبیناری با عنوان «دانشجو و بصیرت انقلابی» در دانشگاه چمران کرمان برگزار می‌شود. علاوه‌ بر این برنامه‌هایی برای تبلیغات و فضاسازی میدانی و بهره‌برداری از فضای مجازی در دستور کار است.

 

انتهای پیام
captcha