کارگاه‌های سه‌شنبه‌شب‌های امام زمانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4106959
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
از سوی مدرسه تدبر؛

کارگاه‌های سه‌شنبه‌شب‌های امام زمانی برگزار می‌شود

کارگاه‌های سه‌شنبه‌شب‌های امام زمانی از ایام فاطمیه تا نیمه شعبان از سوی مدرسه تدبر برگزار می‌شود.

مدرسه تدبر در قرآنبه گزارش ایکنا، کارگاه‌های سه‌شنبه‌شب‌های امام زمانی از ایام فاطمیه تا نیمه شعبان از سوی مدرسه تدبر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

برپایی این کارگاه‌ها صرفاً به صورت مجازی (برخط) و از طریق لینک www.skyroom.online/ch/elmshahr/madresetadabbor انجام می‌شود.

رضا دژبخش، یاسر رضازاده و الهی، از اعضای مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران، اساتید این دوره آموزشی هستند که طی 14 هفته برگزار می‌شود.

از عناوین این کارگاه‌ها می‌توان به ساختار وجودی انسان، نظم و برنامه‌ریزی، رشد، طیب‌گزینی، خیرگزینی، حُسن‌گزینی، بلوغ عاطفی، صالح‌سازی اعمال، فرایندشناسی حکمت، ساختار هستی، ساختار جامعه، تدبر در ساحت جامعه، تدبر در کلام، تدبر در کلمه و تدبر در اسما اشاره کرد.

از اهداف برپایی این کارگاه‌ها نیز بازخوانی نگاه قرآن و روایات به انسان، مباحثه‌ای برای انطباق زندگی خود با قرآن و روایات، حرکت جمعی در راستای ارتقای تدبر در قرآن از طریق تقویت جهان‌بینی قرآنی ذکر شده است.

این دوره کارگاهی ویژه بانوان و آقایان برپا می‌شود و جزئیات برگزاری آن نیز در کانال https://ble.ir/madreseh_tadabbor در پیام‌رسان بله قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha