بزرگداشت هفته قرآن مدارس با شعار «مردمی‌‌سازی فعالیت‌ها»
کد خبر: 4106364
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

بزرگداشت هفته قرآن مدارس با شعار «مردمی‌‌سازی فعالیت‌ها»

هفته قرآن، عترت و نماز مدارس با شعار «مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس» در حال برگزاری است.

زرگداشت قرآن، عترت و نماز مدارسبه گزارش ایکنا، هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز مدارس هر ساله همزمان با هفته آخر آذرماه برگزار می‌شد و امسال از 15 تا 22 آذرماه ادامه خواهد داشت و همزمان با این هفته مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در مرحله آموزشگاهی در سطح مدارس آغاز می‌شود.

بنابر اعلام اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش این هفته با شعار «مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس» با هدف درگیر کردن بیشتر دانش‌آموزان و اولیا با فعالیت‌های قرآنی و شبکه‌سازی فعالیت‌های قرآنی با همراهی بخش مردمی انجام می‌گیرد.

بر اساس این گزارش برنامه‌ها امروز دوشنبه، 21 آذرماه با عنوان «احکام الهی در خانواده ایرانی» به هدف تبیین احکام با فعالیت‌های محوری برگزاری مسابقات اذان، احکام و انشای نماز در حال انجام است. همچنین عنوان فعالیت‌ها سه‌شنبه، 22 آذرماه با عنوان «خانواده مهدوی؛ محمل تربیت منتظران حقیقی»(تبیین مسائل مربوط به انتشار و مهدویت) با فعالیت‌های محوری چون برگزاری مسابقه گفتمان مهدوی و جلسات پاسخگویی به شبهات برگزار خواهد شد.

بنابر جدول روزشمار این هفته، یکشنبه، ۲۰ آذرماه با عنوان «صحیفه سجادیه؛ راهنمای زندگی» (روز صحیفه سجادیه) با فعالیت محوری برگزاری مسابقات صحیفه سجادیه و معرفی سامانه نورینو و قابلیت‌های آن به دانش‌آموزان، شنبه، 19 آذرماه با عنوان «نهج‌البلاغه؛ رساترین سخن» با فعالیت محوری برگزاری مسابقه نهج‌البلاغه و معرفی پایگاه‌های قرارگاه فضای مجازی در شبکه شاد برپا شد.

فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح مدارس طی روزهای گذشته با عنوانی چون نماز جمعه؛ میعادگاه خانواده منتظر، سبک و سیره فاطمی؛ الگوی دانش‌آموز ایران، مدیحه‌سرایان تعلیم و تربیت؛ ستایشگران اهل‌بیت(ع) و قرآن برنامه سعادت انجام شد.

هفته قرآن، عترت و نماز مدارس

انتهای پیام
captcha