آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در گیلان
کد خبر: 4104871
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در گیلان

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش گیلان از آغاز چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در سطح آموزشگاهی و مدرسه‌ای استان خبر داد.

مسابقات قرآن دانش آموزی

حسن پیراولیا، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن خبر داد و اظهار کرد: چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در سطح آموزشگاهی و مدرسه‌ای، همزمان با هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز مدارس از امروز، ۱۵ آذرماه در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آوایی در رشته‌های حفظ شامل حفظ آیاتی از سوره‌های کتاب درسی، حفظ جزء 5، 10، 20 و 30، حفظ کل و قرائت تحقیق قرآن ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر، اذان تقلیدی و ابداعی و مداحی ویژه پسران و دعاخوانی ویژه دختران و در بخش پژوهشی شامل انشای نماز، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، فهم قرآن(مفاهیم) و گفتمان مهدوی برپا می‌شود.

پیراولیا گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند تا زمان آغاز مرحله آموزشگاهی می‌توانند از طریق سامانه پادا به نشانی Pada.medu.ir و دریافت کلمه عبور با مراجعه به دفتر مدارس و آموزشگاه‌ها در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام
captcha