نیروی دریایی پاسدار ساحل امن ایران مقتدر است
کد خبر: 4103089
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

نیروی دریایی پاسدار ساحل امن ایران مقتدر است

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع حیاتی و استراتژیک کشور، گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی، پاسدار ساحل امن ایران مقتدر است.

نیروی دریایی ارتش

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت، حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت امروز، هفتم آذرماه در دیدار با فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت که با همراهی اعضای شورای تامین شهرستان انجام شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز نیروی دریایی به غیور مردان دریادل نیروی دریایی اظهار کرد: پرسنل خدوم نیروی دریایی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، صحنه‌های زیبا، به یاد ماندنی و غرورآفرینی از تعهد، تخصص و میهن‌پرستی خلق کرده‌اند.

وی با پاسداشت رشادت پرسنل نیروی دریایی در پاسداری از منابع حیاتی، استراتژیک و شاهرگ اقتصاد دریایی کشور، افزود: حماسه‌سازی این عزیزان در حراست از ساحل امن ایران مقتدر، مدال افتخاری بر سینه دریادلان ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان رشت پیشرفت‌های این نیرو در عرصه‌ تجهیزات دفاعی، حضور موفق در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس‌ها و همچنین مقابله با دزدی دولتی محموله‌های نفتی را نویدبخش اقتدار بیشتر ایران در حوزه دفاع دریایی دانست.

انتهای پیام
captcha