برنامه‌های دانشگاه‌ها براساس بیانیه گام دوم انقلاب تعریف و اجرا شود
کد خبر: 4102911
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

برنامه‌های دانشگاه‌ها براساس بیانیه گام دوم انقلاب تعریف و اجرا شود

استاندار لرستان با بیان اینکه دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که برنامه‌ها و اهدافش براساس بیانیه گام دوم انقلاب تعریف و اجرا شوند، گفت: کشور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی در زمینه‌های گوناگون دارد که از این ظرفیت‌ها باید برای رفع مشکلات از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی استفاده شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در دومین نشست خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان که ششم آذرماه برگزار شد، برگزاری این‌گونه نشست‌ها را در راستای تقویت آزاداندیشی در سطح محیط‌های دانشگاهی دانست و اظهار کرد: اگرچه ایران با انواع تحریم‌ها و محدودیت‌ها روبه‌رو شده است، اما توانسته است دستاوردهای بزرگی برای پیشرفت کشور کسب کند. کدام کشور را سراغ دارید که این همه دشمنی، تحریم و محدودیت را تجربه کند و به این همه پیشرفت و دستاورد در ابعاد مختلف هم دست یابد.

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری به اندازه ایران آزادی نیست؛ به‌گونه‌ای که انواع نظرات بیان می‌شوند و حتی هجمه‌ها هم بی‌محابا مطرح می‌شوند، اضافه کرد: ما در حال جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم و نقش فرهنگ و اندیشه بسیجی برای پیروزی در این جنگ، بسیار مهم است.

زیویار با بیان اینکه دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که برنامه‌ها و اهدافش براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تعریف و اجرا شوند، ادامه داد: کشور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی در زمینه‌های گوناگون دارد که از این ظرفیت‌ها باید برای رفع مشکلات از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی استفاده شود.

استاندار لرستان از تقویت راهکارها برای ارتباط بیشتر بین نهاد دانشگاه با استانداری لرستان با هدف کمک کردن به رفع چالش‌های استان، استقبال کرد و گفت: اولویت دولت آن است که تلاش کنیم پروژه‌های نیمه‌فعال و راکده شده، تکمیل یا احیا شوند.

انتهای پیام
captcha