منابع انسانی توانمند خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه است
کد خبر: 4102808
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

منابع انسانی توانمند خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه و استکبار، منابع انسانی توانمند و اندیشه‌ورز آن است.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 6 آذرماه در آیین گرامیداشت روز نیروی دریایی که در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه و استکبار، منابع انسانی توانمند و اندیشه‌ورز آن است. دشمن می‌خواهد این منابع انسانی را منفعل کرده و به ضعف بکشاند. اگر دشمنان نتوانند به امیال پلید خود در مورد ایران دست یابند، این ملت در سایه عقیده و آرمان روند رو به توسعه را در نهایت اقتدار می‌پیماید.

وی افزود: اگر ملتی آرمانی فکر کند به طور قطع موفق خواهد بود و این محدود به دنیای اسلام و مسلمانان نیست بلکه هر یک از جوامع دینی دارای اعتقاد هر جا و به هر میزان که آرمانی حرکت کرده‌اند مانا و ماندگار بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تقدیر از رشادت‌های رزمندگان و شهدای هفتم آذر سال ۱۳۵۹، گفت: امروز ایران در دو جفرافیای زمینی(مرزها) و آبی شامل دریاها موفقیت‌های بسیاری در سایه انقلاب و تدبیر مقام رهبری و همت و اراده این ملت کسب کرده است و مفتخریم نیروی راهبردی جمهوری اسلامی در بیش از ۴۴ هزار کیلومتر از آب‌های جهان سیر می‌کند و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز در دریا امنیت است به مدد تلاش‌های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: ایران با وجود تحریم‌ها توانست معادلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جهان را برهم زده و در عرصه‌های بین‌المللی قدرتمند ظاهر شود و اگر قدری حوصله شود فاتح دریاها خواهد بود و پیشرفت‌های نوین اسلامی را به دنیا عرضه خواهد کرد.

آیت‌الله فلاحتی رمز مانایی هر حرکت، تشکل و ملتی را در اندیشه و تفکر آرمانی آن دانست و گفت: اگر امروز در عرصه معادلات دریا از سایر دوره های تاریخ زبده‌تر و چالاک‌تر شده‌ایم رمز آن در تفکر آرمانی این ملت است.

انتهای پیام
captcha