جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4099673
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج قرآن برگزار می‌شود

شصت و دومین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم 25 آبان‌ماه در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کمیسیون تبلیغ و ترویج قرآن کریم

به گزارش ایکنا، شصت و دومین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم که دومین جلسه این کمیسیون در سال 1401 است، چهارشنبه 25 آبان‌ماه با حضور اعضای این کمیسیون در محل معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

از جمله دستورهای این جلسه می‌توان به «هم‌اندیشی راهکارهای استفاده از ظرفیت مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در جهت فعال‌سازی حوزه تبلیغ و ترویج در مؤسسات مردمی و واگذاری امور تبلیغی ترویجی به آنها» اشاره کرد.

بر اساس آئین‌نامه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که در تیرماه سال 1389 به تصویب رسیده است، جلسات کمیسیون‌ها باید حداقل یک بار در ماه و با دعوت رئیس کمیسیون(وزیر مربوطه) برگزار شود.

جلسه گذشته کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن‌کریم یازدهم‌ خردادماه سال جاری در وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، بدون‌ حضور وزیر برگزار شد. در آن جلسه مقرر شد دو کارگروه برای بررسی اعتبارات برنامه‌های قرآنی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تشکیل شود.

انتهای پیام
captcha